Terugkerende 'toevallen'

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Jamilla
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 apr 2012 14:10

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Jamilla »

DA is geweest. Heeft nog 1 laatste optie geprobeerd, nl een plaspil injectie. Hij heeft geen last van vocht maar het zou ook de kleine vaatjes in zijn hart open zetten waardoor hij meer zuurstof zou krijgen. Zou binnen een uur verbetering moeten geven. We kunnen morgen altijd nog besluiten hem in te laten slapen. Ik hoop maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt en hem niet onnodig laat lijden
Konijntje
Lynx
Lynx
Berichten: 149
Lid geworden op: 05 jun 2011 13:06

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Konijntje »

Wie weet helpt het wel. En leg alles klaar zodat je in nood altijd gereed bent zoals mandje tel. spoed arts etc. etc. zodat je niet in paniek alles bij elkaar moet pakken.
Ik duim voor je laat het nog even weten hoe het met je mopje gaat!!!
Gebruikersavatar
Jamilla
Huiskat
Huiskat
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 apr 2012 14:10

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Jamilla »

Het ging vanavond heel snel bergafwaarts. De ene aanval na de andere. Ik heb mijn nicht gebeld die is DA maar woont helaas anderhalf uur rijden verderop maar wilde gelukkig komen. Zij heeft hem weer onderzocht en zijn hart ging zo snel als dat van een muis, een en al fibrillatie. Hij leed volgens haar enorm. We hebben hem in laten slapen op zijn bedje. Slaap lekker lieve Borre, ik zal je vreselijk missen x
Konijntje
Lynx
Lynx
Berichten: 149
Lid geworden op: 05 jun 2011 13:06

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Konijntje »

Lieve schat je hebt alles gegeven wat je kon.
Rust zacht Borre!!!!
Jamilla heel veel sterkte met het verlies van je lieve Poezel!!!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6843
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Dinky »

Je hebt gedaan wat je kon doen!
Hebt Borre nog een kans gegeven maar wanneer het dan uiteindelijk toch bergafwaarts gaat blijft inderdaad alleen nog de enorm zware beslissing van in laten slapen over helaas :(

Heel veel sterkte met het verlies!
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Misslerona
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 24 jul 2012 23:06

Re: Terugkerende 'toevallen'

Bericht door Misslerona »

Heel veel sterkte! Je hebt gedaan wat je kon doen voor Borre..
Plaats reactie