ooit een moederpoes gezien die in het gezicht van haar kittens blies om ze te corrigeren?
dacht het niet

paasnini schreef:..ik hoef geen katten in mijn gordijnen
dat is het normale ritme van kittens en jong volwassen katzels..ramon schreef:vind hun gedragspatroon heel vreemd in de ochtend vaak heeeel druk dan laat in de middag heeel rustig
en de avond weer heel druk en dan rond de nacht weer heeel druk (dan beginnen ze dingen kapot te maken).
Ja precies zo doe ik het ook.nellebel schreef:ik gebruik de blaastechniek ook als ze op mijn bord eten willen kruipen. hee lzachtjes blazen, echt niet keihard of met geluid. guusje probeert nog steeds in de vissekom te hengelen soms, ik ga langs haar staan en vertel haar zachtjes alleen maar kijken he guusje. dat mag ze ook, maar zodra het pootje komt om te hengelen blaas ik heeeel zachtjes in haar snuitje. en ze stopt meteen. ze rent echt niet bang weg dan hoor, maar ze stopt en gaat verder alleen maar kijken. heb een beetje het idee dat misschien verkeerd wordt ingeschat hoe dit eruit ziet. mijn kat is er echt niet bang van, want ze blijft gewoon langs me staan.