Als je bang bent voor vernielzucht e.d. geen kittens nemen...
Ik heb er vorig jaar 2 gehad en inmiddels zit ik in een huis waar hele stukken tapijt verdwenen zijn (incl. vloerdemping eronder aan gort gekrabd). De bank is aan 2 kanten compleet de vernieling in geholpen, geen 1 plant meer in huis, want die eten ze op of graven ze uit.
Ik ben iemand met veel frutsels in huis en die heb ik allemaal weg moeten doen/ achter slot en grendel moeten doen.
Van 1 handgemaakte en handgeschilderde zware kunstschaal dacht ik dat ze die niet om konden krijgen, helaas, ook die is tegen de grond gegaan en in duizend scherven...
Vreselijk irritant

2 kittens die achter elkaar aanrennen, stoeien, spelen, wassen en bij elkaar slapen, dat is superleuk om mee te maken!
En die dingen die ik opnoemde in mijn eerste alinea; tja, ik was niet happy dat alles sneuvelde, maar toen bijv. die schaal viel, was ik vooral heel bezorgd over mijn kitten en niet over mijn schaal. Ik probeer te zeggen; het is misschien even slikken en inschikken, maar als je het ECHT graag wil en alles er voor over hebt en niet je frustraties op die jonge katjes afreageert (die niet weet wat ze mis doen) denk ik dat je het wel kan proberen!