Voor alle vragen wanneer je een kat of kitten (erbij) wil. Welke problemen kun je verwachten en waar moet je van tevoren allemaal rekening mee houden? LET OP: Voor acceptatie problemen tussen een nieuweling en je andere kat(ten) kun je HIER terecht.
We krijgen wslk toch nog een keer gezinsuitbreiding Morgenavond gaan we naar haar kijken. Ze komt uit Griekenland, was een flessenkitten en is een echte schootkat. Ze is heel lief en sociaal naar andere katten en honden, heeft een heel zacht karakter. Ze verblijft nu bij een gastgezin, en we gaan er dus morgen heen. Heel spannend! Als het klikt mag ze meteen mee. 3 katten was de max zei ik een paar maanden geleden, heb het toch opgeschroefd naar 4, ze zijn zo leuk
Dit is het mooie Griekje, ze heet nu Dipsy, als ze bij ons komt wonen krijgt ze wel een andere naam:
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
hihihihihi! je hebt de smaak wel te pakken hè?
wat een lief rond koppetje met donker neusje en ik hoop en duim dat ze na een kleine inburgeringscursus snel wordt opgenomen in je damesclub..
deze spreekt Grieks, je hebt ook Egyptisch en ook Spaans?
Wat grappig stuur je net een pb over de destress Tja het bloed kruipt waar het niet gaan kan
Qua ruimte thuis/in tuin/fietskar is dit wel de max dus dat wordt afkicken Tja al die talen, gelukkig gaat het ze nonverbaal ook heel goed af
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
Jessica2802 schreef:Hihi, wat grappig ik ben daar ook wezen kijken . Helaas was het geen match voor mijzelf en mijn katten. Hopelijk past ze wel bij jullie .
Succes!
Echt waar! wat is de wereld klein zeg Ik ben erg benieuwd, lijkt me een erg lieve kat! Hoorde wel dat ze eerst even de kat uit de boom kijkt maar als ze je eenmaal kent is ze erg aanhankelijk en lief!
Wendy, kriebelde het bij jou ook niet een tijdje geleden, voor een derde gaan? Kan me zoiets herinneren?
Ha ha tipsy van de ouzo Ze gaat wel anders heten, mijn zoon wil dit keer heel graag de naam uitkiezen, dus ben erg benieuwd wat het wordt. Vast niet van die tutte-namen als die ik bedenk
ach hier kriebelt het allang, maar reeel gezien moeten we het niet doen. guusje en gijs trekken steeds meer met elkaar op, wil eigenlijk ook niet risceren om dit in gevaar te brengen. ook de angst voor FELv enz blijft aanwezig en nu weet ik wat ik heb , 2 gezonde rakkers. ben ik een veel te grote schijtbroek voor. en manlief wil echt niet. alleen als we gaan verhuizen en flink groter wonen. en aangezien we nog geen jackpot hebben gewonnen gaat dat niet door. hij zegt altijd ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit hahaha.maar ik kan het nog steeds niet laten op de asielsite te kijekn.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie