Help! kitten 56 gram zonder moeder
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: Help! kitten 56 gram zonder moeder
Sterkte, maar jij hebt je best voor hem gedaan.
Toen ik die foto zag had ik er al weinig hoop op, dat hij het zou redden, moet ik je eerlijk zeggen.
Toen ik die foto zag had ik er al weinig hoop op, dat hij het zou redden, moet ik je eerlijk zeggen.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Lieve katten vriendjes, het moet niet gekker worden
Mijn kleine maatje is nog niet overleden en er is een baby zusje gevonden..
Ik heb enorm veel verdriet van wat er vandaag gebeurt is en was ook enorm in twijfel of ik dit wel voor mezelf wilde.. Ik kan het niet aan om nog zoon dropie te verliezen.
Uit eindelijk toch maar besloten om haar mee naar huis te nemen en ons beide een 2e kans te gunnen..
Deze jonge damen is ook iniminie met ietsjes mindere kale pootjes.. Ze is iets korter/gedrongen. en weegt helaas maar 58 gram, ze is gelukkig naar mijn weten niet uitgedroogt en ze dronk ineen keer zoveel dat ik er enorm van geschrokken ben..
Ik vind dit echt niet leuk en wil wat ik vandaag mee gemaakt heb niet nog eens zien..
Heb er weinig vertrouwen in maar ga toch enorm mijn best ervoor doen!!
Hoop op een goed einde en dat het bij haar wel zo mag wezen..
Een traantje voor mijn overleden vriendje en veel liefde en warmte voor deze kleine meid 
Mijn kleine maatje is nog niet overleden en er is een baby zusje gevonden..
Ik heb enorm veel verdriet van wat er vandaag gebeurt is en was ook enorm in twijfel of ik dit wel voor mezelf wilde.. Ik kan het niet aan om nog zoon dropie te verliezen.
Uit eindelijk toch maar besloten om haar mee naar huis te nemen en ons beide een 2e kans te gunnen..
Deze jonge damen is ook iniminie met ietsjes mindere kale pootjes.. Ze is iets korter/gedrongen. en weegt helaas maar 58 gram, ze is gelukkig naar mijn weten niet uitgedroogt en ze dronk ineen keer zoveel dat ik er enorm van geschrokken ben..
Ik vind dit echt niet leuk en wil wat ik vandaag mee gemaakt heb niet nog eens zien..
Heb er weinig vertrouwen in maar ga toch enorm mijn best ervoor doen!!
Hoop op een goed einde en dat het bij haar wel zo mag wezen..

- mittenslief
- Tijger
He nu snap ik het ff niet is hij nu wel of niet dood???
Toch raad ik je het aan om een pleegmoeder te zoeken voor haar.
Als je het asiel vraagt of hun met pleeggezinnen en opvangkittens werken.
Je mag ze ook niet teveel in 1 keer voeren hoor dan liever iets meer op een dag
Ik wil je niet ontmoedigen maar een moederpoes laat eigenlijk nooit zomaar haar kittens
in de steek, dan is er of iets fout met de kittens of ze heeft zelf iets.
ps je bent wel superlief
Toch raad ik je het aan om een pleegmoeder te zoeken voor haar.
Als je het asiel vraagt of hun met pleeggezinnen en opvangkittens werken.
Je mag ze ook niet teveel in 1 keer voeren hoor dan liever iets meer op een dag
Ik wil je niet ontmoedigen maar een moederpoes laat eigenlijk nooit zomaar haar kittens
in de steek, dan is er of iets fout met de kittens of ze heeft zelf iets.
ps je bent wel superlief
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Het mannetje is overleden, diezelfde dag nog werd ik gebelt over dat er nog een verlaten katje in de stal zat. Deze heb ik dus ook maar mee naar huis genomen.. Ik snap het zelf ook niet helemaal misschien dat de moeder in eerste instantie dit jong wel wilde houden en uit eindelijk toch niet.. Ik zal eens gaat zoeken misschien dat iemand nog wat weet in drenthe?
Het mannetje is overleden, diezelfde dag nog werd ik gebelt over dat er nog een verlaten katje in de stal zat. Deze heb ik dus ook maar mee naar huis genomen.. Ik snap het zelf ook niet helemaal misschien dat de moeder in eerste instantie dit jong wel wilde houden en uit eindelijk toch niet.. Ik zal eens gaat zoeken misschien dat iemand nog wat weet in drenthe?
Bel anders even met het dierenasiel in Beilen, zij werken met heel veel pleeggezinnen
Succes, ik hoop echt dat de jongedame het gaat redden, fijn dat jij je zo voor hun inzet
Succes, ik hoop echt dat de jongedame het gaat redden, fijn dat jij je zo voor hun inzet
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Heb net even naar beilen gebelt, die verwezen mij door naar de dierenambulance emmen.. dus die heb ik net even gebelt, zij gaat overleggen met een collega en beld zo terug.. ben benieuwd.
- mittenslief
- Tijger
oke hou je ons even op de hoogte wij zijn ook heel benieuwd.
Oke, dit ging mij veel ste snel.
14.00 ik belde naar beilen, werdt doorverwezen naar de dierenambulance zuid-oostdrenthe
14.05 belde de dierenambulance met de vraag of zij eventueel een moeder wisten
14.16 belde de dierenambulance dat ze een adresje wisten
14.30 was de lieve meid al weg..
Ik vind het fantastisch dat er waarschijnlijk een moeder voor haar is
, maar dit ging me eventjes te snel. Het zal wel deels door het slaap gebrek komen maar ben gewoon alweer in tranen.. heb eigenlijk niet eens afscheid kunnen nemen..
Nou hoop ik dat die dierenambulance mij op de hoogte houdt over hoe het met haar gaat..
Iedereen bedankt voor alle hulp en steun.. mag hopen dat ik voorlopig geen zielige kittens meer tegen kom.. Eerst de afgelopen week maar eens even verwerken..

14.00 ik belde naar beilen, werdt doorverwezen naar de dierenambulance zuid-oostdrenthe
14.05 belde de dierenambulance met de vraag of zij eventueel een moeder wisten
14.16 belde de dierenambulance dat ze een adresje wisten
14.30 was de lieve meid al weg..

Ik vind het fantastisch dat er waarschijnlijk een moeder voor haar is

Nou hoop ik dat die dierenambulance mij op de hoogte houdt over hoe het met haar gaat..
Iedereen bedankt voor alle hulp en steun.. mag hopen dat ik voorlopig geen zielige kittens meer tegen kom.. Eerst de afgelopen week maar eens even verwerken..
- Chiquita98
- Tijger
Tis denk ik wel het beste voor het diertje. Die komt in een gastgezin terecht waar ze dit soort dingen wel vaker meemaken. Die weten precies wat ze moeten doen. Hoe sneu dit ook voor jou is. Eventueel kan je het kitten gaan halen als het gezond en oud genoeg is? Moet je er wel voor betalen natuurlijk
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Oo ja, ik ben ook heel blij hoor! hoop dat zij geaccepteerd wordt.
Helaas, mijn lieve vriend vind het niet erg als ik een diertje probeer te redden maar hij wil zelf geen volwassen/gezonde kat in huis.. Hij vind dat we al genoeg katten van de buren hebben bij ons om het huis.. haha
Helaas, mijn lieve vriend vind het niet erg als ik een diertje probeer te redden maar hij wil zelf geen volwassen/gezonde kat in huis.. Hij vind dat we al genoeg katten van de buren hebben bij ons om het huis.. haha
-
- Kitten
Zo'n jong ding... zo vroeg overleden... zit met tranen in mijn ogen het verhaal te lezen.
Toen ik de foto's zag had ik al een rotgevoel erbij, en even later las ik dat het inderdaad vergeefse moeite was.
De dingen die je gedaan hebt waren alles wat je hebt kunnen doen op dat moment, en helaas heeft Moeder Natuur deze kleine kerel weer tot zich genomen.
Heel veel sterkte met dit verlies, want ik snap als geen ander hoe snel je je aan zo'n hummeltje kan hechten.
Toen ik de foto's zag had ik al een rotgevoel erbij, en even later las ik dat het inderdaad vergeefse moeite was.
De dingen die je gedaan hebt waren alles wat je hebt kunnen doen op dat moment, en helaas heeft Moeder Natuur deze kleine kerel weer tot zich genomen.
Heel veel sterkte met dit verlies, want ik snap als geen ander hoe snel je je aan zo'n hummeltje kan hechten.
Ik vind het top dat de dierenambulance zo snel heeft gehandeld, ik denk dat dat ook nodig is en ik hoop dat deze hummel het overleeft. Natuurlijk ben jij even in tranen, het is niet niks wat je allemaal mee hebt gemaakt, maar zo maakt dit diertje wel de beste kans op overleven
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
- mittenslief
- Tijger
ja supersnel, natuurlijk is het moeilijk om er afstand van te doen, maar het is voor het kitten belangrijk dat zij door soortgenoten wordt gevoed en opgevoed.nu weet je ook te doen als je er nog meer zal vinden, of je moet er inmiddels zo aan verknocht zijn om zelf een pleeggezin te worden? het is leuk en dankbaar werk hoor. ik hoop dat je nog wat hoort van het kitten hoe alles is verlopen
wat een verdriet allemaal en wat naar voor je..
is er met je ouders te praten over het vangen van open poezen (en katers?)..
anders heb je deze situatie binnenkort weer en blijft het daar gewoon maar door'jongen'..
is er met je ouders te praten over het vangen van open poezen (en katers?)..
anders heb je deze situatie binnenkort weer en blijft het daar gewoon maar door'jongen'..