Sinds gister avond heb ik een klein kittentje in huis.. en ik heb hulp tips en steun nodig

Mijn verhaal:
Mijn ouders hebben wilde (verwilderde) katten in het hooi waarvan mijn ze sommige nog niet hebben kunnen vangen voor sterelisatie. Gister middag belde Wim mij dus op dat er twee kittens in het Hooi lagen zonder moeder, ik had eerlijk gezegt verwacht dat moeders gewoon even weg was en het wel weer goed zou komen.. Tegen de tijd dat ik bij hun aan kwam (rond een uurtje of 5) bleek het dan toch echt wel serieus.. er waren twee kittens waarvan één helaas al overleden.. Ik had ook een totaal ander beeld bij het verhaal toen wim mij belde hij had het over hele mooie kittens, aan het kleine lieve ventje hier in huis is helemaal niks moois te zien op dit moment.. Het was net een (bijna) naakt ratje.. super sneu en ook nog wat uitgedroogt.. Ik ben om 7 uur naar het spreek uur gegaan bij de DA waar ze mij speciale kitten melk hebben gegeven.. Ze vertelde mij over (het voeren, billen masseren en warmhouden) tevens vertelde ze mij dat het waarschijnlijk een te vroeg geboren jong is...
Inmiddels heb ik van alles regeld een warme lamp, kruiken, melk, watjes voor de billetjes.
Nou is alleen mijn vraag: geven jullie deze kleine jongen nog een kans?
Zijn voetjes (deels beentjes) zijn niet behaard, het haar op zijn lichaam is niet wollig maar plakt als het ware aan zijn lichaam..
Hij gaat heel hard miauwen als hij hoger heeft of als hij het koud heeft
Hij poept en plast uitstekend,, ik ben binnen een dag al super billetjes masseur geworden..
Hij kruipt (naar mijn doen) behoorlijk veel rond op het moment dat het hem niet aanstaat of als hij onder zijn knuffel gaat liggen..
Zijn huidje ziet er uitgedroogt uit en is niet mooi glad maar blijft een klein beetje staan als je het oplift.. En mijn grote schrik (een dag na fonds en met volop voeren).. Heb ik hem vanavond om 22uur gewogen op 56 gram..
Wat denken jullie maakt hij nog een kans?
HIj is zo klein en de huid ziet er zo slecht uit, maar hij eet poept en miauwd heel erg gezond als je het mij vraagt..
Ik ben helemaal geen katten mens maar meer een honden mens.. Dus als er nog mensen zijn met tips dan erg erg graag!!!
Even leuk om erbij te melden: ons 7 maandig adoptie hondje Fellow is helemaal weg van de kleine rakker en likt de kitten heel erg schattig!!
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik fotos toevoeg?