Het gaat om een niet-geholpen poes van November 2010. Ze is dus anderhalf jaar oud. Ze voelt vrij mager aan, maar is gezond (volledig bloed-, ontlasting-, en algehele check gedaan door dierenarts). Is vrij van parasieten. Ze eet ontzettend goed, ik moet uitkijken dat ik niks laat vallen want ze vreet alles. Ze heeft een prachtige ontlasting, normale urine-gedragingen, gezond gebitje, kortom; alles lijkt oké! Ze is ook speels, aanhankelijk en ze slaapt en beweegt voldoende en gedraagt zich normaal.
Ik voer haar nu een mix van C1000-troep (dat kreeg ze bij de vorige eigenaresse) en RC Sensible. Dit staat de hele dag tot haar beschikking. Het is de bedoeling over te stappen naar RC, maar vanwege de rustige overgang, mix ik nu eerst het 'oude' voer op. Om haar wat aan te laten komen voer ik haar ad libidum Felix maaltijdzakjes bij. Dit kreeg ze eenmaal daags ook in haar oude huisje, dus haar spijsverteringsstelsel is aan die samenstelling gewend. Ik geef het echter ad libidum en met een lepeltje kattenmelk er doorheen geroerd vreet ze twee zakjes per dag. Zonder dat lepeltje erdoorheen eet ze er eentje. Ze heeft qua hongergevoel dus genoeg aan eentje, maar voor de lekker wil ze er best twee

Toen ze hier kwam wonen woog ze 2573 gram, nu 2575 gram. Dat is niet veel winst in een week, maar misschien is dat ook niet nodig?
Graag ervaringen van de 'deskundigen' en deskundigen hier! Alvast bedankt!