Ik heb geen idee wat er mee te doen. Maar ik kon hem in ieder geval niet achterlaten.. Mijn ouders waren razend! We hebben al een grote kater die redelijk wat problemen veroorzaakt. Een tweede kat komt er dus zeker niet in. Ik heb tot deze avond de tijd om een baasje te zoeken anders zet m'n vader hem in het bos hier nabij.. Iets wat hij zeker niet overleeft..
Het katje is ietsje groter dan een hand, ik heb de indruk dat hij ook al zelfstandig zou beginnen eten.. Zo begon hij meteen aan het droogvoer. Dit waren wel grote korrels, hij kreeg die dus niet binnen. Daarna probeerde ik het met natvoer en hij probeerde dat ook aardig binnen te krijgen. Ik geef hem nu wel voeding via een spuitje (gevuld met een mengelmoes van water, heel weinig melk en kattenbrokjes die ik heb laten weken in water). Dit neemt hij het best op. Momenteel ligt hij te slapen, een hele diepe slaap, ik heb hem in een dikke handdoek gewikkeld en hoop dat hij niet sterft..
Het asiel is geen optie, daar zit het boemvol en zien de katten er echt graatmager uit.
Iemand een idee, ik vind dit zo triest..

Lieve groetjes