Wat een hoop leuke reacties! Dank daarvoor. Ik heb Ezio al even gezegd dat ik niet de enige ben die hem een vies katje vind, en jullie krijgen allemaal een verontwaardigde prrrt....

Daarentegen was meneer wel gecharmeerd dat jullie hem allemaal leuk vinden om te zien (wij hebben de bijnamen Meurmans, Katdhaffi en Poepiekat al aan hem gegeven, hij is wel wat gewend)
Ik heb nagedacht over het nemen van een vriendje voor Ezio, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat aan moet pakken. Ons huis is niet erg groot, dus veel ruimte om ze op te sluiten als het misgaat lukt niet. En ik wil Ezio graag meenemen voor het uitzoeken van een vriendje, maar veel mensen gaan daar niet mee akkoord. Ik ben er nog over aan het nadenken dus. Ik wil het goed aanpakken en ze allebei een veilig gevoel kunnen geven in een nieuwe situatie.
En jammer genoeg reageert hij erg weinig op catnip, zowel de spray, het gedroogde spul of het echte kattengras... Zou hij dan toch een identiteitscrisis hebben?

Ik zou er geen problemen mee hebben als hij zo groot zou worden als een leeuw of een tijger, nog meer om te knuffelen!
Hebben jullie ervaring met het introduceren van een nieuwe kat? En hoe hebben jullie dit aangepakt. Ik hoor zoveel verschillende verhalen, maar ik zou graag de mening van de echte kattenmensen (of personeel zoals Thea dat zo terecht zegt) willen horen.
Voor nu een dikke knuffel en een boks (pootje op je hand) van Ezio en ook van zijn Dienaar!