kat plast in schoenen?

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Plaats reactie
Diisorder
Kitten

kat plast in schoenen?

Bericht door Diisorder »

Hoi,

Onze poes heeft volgens mij een voet-fetish, dat wil zeggen, dat ze gek is op mijn
voeten en op al mijn schoenen,
Mijn vriendins voeten laat ze met rust, alleen de mijne is ze gek op.
Nu kwam ik vandaag tot de conclussie, dat als ze alleen is met me schoenen,
ze er in plast o.i.d. heb al 2 paar weg gegooid omdat er een vreemde geur inzat.
het is niet zozeer een zure urine lucht maar wel zeker van de poes

Kan iemand me vertellen wat dit kan zijn en wat er te doen valt om dit te verhelpen?

Alvast bedankt.
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Re: kat plast in schoenen?

Bericht door castratenkoor »

Gebeurt vaker dat katten in schoenen plassen. Mijn katten kunnen nooit bij mijn schoenen.
Ik heb ze in de hal waar geen katten komen
Het enige wat ik je kan adviseren is is je schoenen in een kast oid wegsluiten.

Weet je zeker dat de poes gezond is en normaal kan plassen? Bij twijfel zou je even een plasje na kunnen laten kijken. Op rare plekken plassen KAN een medische oorzaak hebben, blaasgruis, blaasontsteking enz.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
Diisorder
Kitten

Bericht door Diisorder »

Nou we ongeveer 3maand geleden er al mee bij de dierenarts geweest omdat ze toen overal in het huis plaste, rond die tijd waren me eerste paar schoenen ook aan de beurt ,Toen had ze last van blaasontsteking en kristallen, kristallen waren maand later weg maar toen alweer last van blaasontsteking, en de reden waarom ze waarschijnlijk blaasontstekking had was omdat ze iedere maand krols was, nu is ze anderhalf week terug gesteriliseerd en tot dusver nergens geplast naar mijn weten, alleen in mijn schoenen dan,
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Zoiets kan ook een gewoonte worden. Zet je schoenen voorlopig achter slot en grendel zou ik zeggen.
de hormonen werken nog wel 4-6 weken na sterilisatie.

En wat voer je haar? ik zou graanvrije brokken adviseren.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

onze gijs is dol op voeten. zodra hij blote voeten ziet begint hij te koppen en te rollen over je voeten en te likken. of ze nu gewassen zijn of niet hahaha
plassen in de schoenen doet hij gelukkig niet, maar vol met de neus erin wel hoor. ben allang blij om te horen dat hij niet de enigste is met een voetfetish.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
puksji
Panter
Panter

Bericht door puksji »

Sjimmie heeft bijna 15 jaar in de schoenen van mijn man geplast. Bij mijn vorige partner deed hij het niet. Dus er zal toch iets psychisch achter zitten denk ik.
Overigens moest mijn man ook zijn sokken niet laten liggen, en hij heeft een keer op zijn hoofdkussen gepoept.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024

*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
Plaats reactie