Maandag ga ik mijn kitten ophalen.
Helaas kan het alleen in de avond.
Ik denk dat we rond 20.00 uur thuis zijn.
Hoe kan ik het beste haar in de avond laten wennen aan haar nieuwe huis.
Heb een 2 kamer appartement en alles is dichtbijelkaar en gelijkvloers.
Heb een woonkamer en slaapkamer en badkamer
kan mijn kitten alleen in de avond ophalen
Re: kan mijn kitten alleen in de avond ophalen
Ik zou haar in je huiskamer laten wennen en daar voor de nacht alles neer zetten, kattenbak, water en voer en speeltjes. Je kan hem of haar een paar keer op de bak zetten en met de pootjes door het grit gaan, dan weten ze gauw wat de bedoeling is.
Lees ik het goed dat er maar 1 kitten komt en je verder nog geen andere katten hebt?"
Neem dan twee kittens, dat is veel beter voor de ontwikkeling van je kitten en voorkomt vervelende toestanden zoals meubels e.d. kapot krabben of bijten uit verveling.
Lees ik het goed dat er maar 1 kitten komt en je verder nog geen andere katten hebt?"
Neem dan twee kittens, dat is veel beter voor de ontwikkeling van je kitten en voorkomt vervelende toestanden zoals meubels e.d. kapot krabben of bijten uit verveling.
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
Op 8 mei plaatste je een berichtje dat je een kitten had van 6 weken. Is dit dan een tweede kitten of hebben we het hier over het kitten uit het eerste bericht? 

A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
- pearlsofpassion
- Tijger
Als je kitten de enige kat in huis is, zou ik haar bij me nemen 's nachts. Dat heb ik zo bij Cuzco ook gedaan. Kleintje moest namelijk niets van hem weten. Voor het slapen gaan heb ik hem nog wat gevoerd, en dan mee naar de slaapkamer.
Ik had het reismandje naast me op het nachtkastje, met een klein kattenbakje erin. Daarin lag hij dan (met mandje dicht zodat er niets kon gebeuren) en als hij wakker werd en om zijn mama riep, dan suste ik hem met mijn stem. Ik was namelijk zijn enige houvast nu hij van zijn moeder gescheiden was en in een heel nieuwe omgeving terechtkwam. Dat heb ik zo de eerste twee weken gedaan en vond hij prima. Erna werd dat mandje wel wat krap en sliep hij naast me in bed.
Toen Luis kwam, heb ik hem en Cuzco gewoon samen gelaten 's nachts. Die hadden elkaar en dat was veel beter dan bij mij. Kleintje heb ik toen bij mij genomen omdat die heel boos was op de twee kittens.
Ik had het reismandje naast me op het nachtkastje, met een klein kattenbakje erin. Daarin lag hij dan (met mandje dicht zodat er niets kon gebeuren) en als hij wakker werd en om zijn mama riep, dan suste ik hem met mijn stem. Ik was namelijk zijn enige houvast nu hij van zijn moeder gescheiden was en in een heel nieuwe omgeving terechtkwam. Dat heb ik zo de eerste twee weken gedaan en vond hij prima. Erna werd dat mandje wel wat krap en sliep hij naast me in bed.
Toen Luis kwam, heb ik hem en Cuzco gewoon samen gelaten 's nachts. Die hadden elkaar en dat was veel beter dan bij mij. Kleintje heb ik toen bij mij genomen omdat die heel boos was op de twee kittens.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
- Chiquita98
- Tijger
Nee ik lees ook dat er een kitten in huis was gehaald toen met 6 weken, anders zou het kitten verdrinken. Ik ga ervan uit dat er nu een maatje bij komt? Een 2 kamerappartement is op zich niet zo groot. Ik zou wel de slaapkamerdeur open houden zodat het kitten wel gezellig nog bij jou kan liggen.Sifra schreef:Op 8 mei plaatste je een berichtje dat je een kitten had van 6 weken. Is dit dan een tweede kitten of hebben we het hier over het kitten uit het eerste bericht?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
het kitten in het eerst topic is naar een nestje gegaan met meerdere kittens en een moederpoes. ze bleek nl zelfs nog jonger te zijn dan 6 weken.
dit kitten is 10 weken
dit kitten is 10 weken
wat goe dat je dat kitten niet hebt genomen. 6 weken is veel te jong.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie