Ik heb zelf twee kitten van 8 en 9 maanden en een paar maanden geleden twijfelde ik om een derde erbij te nemen. Uiteindelijk besloten dit niet te doen, aangezien beide katers een vrij goede band hebben en mijn woonruimte ook niet supergroot is (65 m2, woonkamer/slaapkamer/2 gangetjes/aparte keuken en een balkon van 12m2). Ze kunnen alleen op het balkon als mijn vriend en/of ik thuis zijn en het balkon is afgeschermd.
Soms kijk ik op marktplaats naar katten/kittens, niet voor een derde maar omdat ik vind kittens zo schattig vind. Nu stuitte ik op een advertentie:
Met spoed te koop:
"Nina, een lieve, aanhankelijke, schattige en speelse kitten van acht maanden jong.
Wij moeten haar helaas weg doen omdat wij haar nergens kunnen laten met de vakantie en wij willen haar niet laten steriliseren. Nina moet met spoed weg anders moet zij naar het asiel. Wij zijn op zoek naar een huis waar ze ook naar buiten kan inplaats van elke dag binnen zitten. Nina kan heel goed overweg met kinderen en ouderen. Zij is honden niet gewend maar andere katten wel.
Wilt u meer informatie of bent u geïnteresseerd? Bellen is sneller!"
Ik kon mijn ogen niet geloven!!!!! Wat bestaan er walgelijke mensen! Nu overweeg ik toch om deze kat "te redden" van deze mensen, maar mijn woning is helaas niet groot

Desnoods haal ik de poes daar weg om vervolgens een goed huis voor haar te zoeken. Mijn katten liggen altijd met hun neus tegen het gaat tegen onze buurkat "te praten" (alhoewel de oudste eerst flink aan het grommen en blazen was) en dan op hun rug rollen, pootje door het gaas, etc.
Groetjes jessica