Katten en hitte

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5491
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Katten en hitte

Bericht door nellebel »

gelukkig even gerust gesteld. zette even de pc aan omdat guusje zo slecht eet nu. gijs niet, die kan altijd eten. ze is al zo'n ukkie. ze krijgen nu extra natvoer met flink water eroverheen en dat slobbert ze wel wat op gelukkig.
Gijs heeft onze airco ontdekt. als hij weg is ligt hij boven languit op bed onder de airco. guus niet die gaat bovenop een kast liggen. daar ihet nog warmer ook.
net even flink met de furminator aan de slag. uit allebei een complete trui geborsteld.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Katten en hitte

Bericht door pinguin »

Hier heeft sproet geen zin in borstelen. Snabbel kan er geen genoeg van krijgen. Heb nu extra dozen neer gezet op de meest koele plekken in huis zodat sproet daar in kan liggen. Dit wil graag beschut slapen. Snabbel heeft besloten dat de tegels in mijn badkamer wel lekker koel zijn en een iedeale slaap plaats.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
kzin
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 aug 2011 12:48
Locatie: Amersfoort

Re: Katten en hitte

Bericht door kzin »

Mijn katten liggen met warm weer het liefst buiten. Als de zon niet al te fel is, willen ze nog wel eens in de zon, anders liggen ze liever buiten in de schaduw van een boom. Favoriet zijn plekken waar ze dicht op de aarde liggen, dus geen plekken met gras. Ze eten inderdaad minder, en ze lijken meer zin te hebben in harde brokjes, dan aan vers voer.
Plaats reactie