eerste dag thuis en gekots buikje gromt??
eerste dag thuis en gekots buikje gromt??
Hallo
Ik heb vandaag 2e kitten aangeschaft 1 kitten van me heeft gekots het heeft een droog voer gegeven en daarna ging de buikje heletijd grommen ik hb eten in de bakje gedaan zodat die kan eten wat moet ik nu doen?
Ik heb vandaag 2e kitten aangeschaft 1 kitten van me heeft gekots het heeft een droog voer gegeven en daarna ging de buikje heletijd grommen ik hb eten in de bakje gedaan zodat die kan eten wat moet ik nu doen?
Re: eerste dag thuis en gekots buikje gromt??
zal wel van de spanning zijn. goed in de gaten houden, zorgen voor voldoende eten en water
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ze hebben nog niks gegeten ik heb droogvoer van hill's en natvoer van wishkas wat zal uik geven?
kittens hebben vocht nodig na de poezenmoedermelk.
je zou whiskas natvoer kunnen proberen en je kunt langs je dierenwinkel voor natvoer voor kittens.
wat je ook kunt doen is de hills brokjes weken in een beetje water, zodat ze niet zo droog en hard zijn.
en zet een paar waterbakjes hier en daar om te drinken.
je zou whiskas natvoer kunnen proberen en je kunt langs je dierenwinkel voor natvoer voor kittens.
wat je ook kunt doen is de hills brokjes weken in een beetje water, zodat ze niet zo droog en hard zijn.
en zet een paar waterbakjes hier en daar om te drinken.
Oke is goed bedankt ik ga natvoer even proberen me kittens zijn wel 10 werken oud he
10 weken is nog niet zo oud hoor. ze hebben echt goed voer nodig. kittenvoer. ik weekte de brokjes ook vaak in lauwwarm water. vonden ze heerlijk om op te slurpen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Ik heb een goed voer van hill's
Trouwens hoeveel gram mogen ze per dag eten?
Trouwens hoeveel gram mogen ze per dag eten?
kittens moeten de hele dag (en nacht) door kunnen eten want ze eten maar kleine beetjes..
en het ene kitten heeft meer nodig dan het andere en dat regelen ze zelf..
kijk hoeveel ze eten en geef als het kan dan een aantal malen vers zodat het niet te lang staat.
en kijk hoeveel ze plassen want ze moeten goed drinken.
en het ene kitten heeft meer nodig dan het andere en dat regelen ze zelf..
kijk hoeveel ze eten en geef als het kan dan een aantal malen vers zodat het niet te lang staat.
en kijk hoeveel ze plassen want ze moeten goed drinken.
Oke is goed bedankt allemaal ze hebben natvoer gegeten en kleinbeetje van droogvoer jummie lekker hoor
Maar die buikje van me beide kitten grommen nog steeds??
Zijn ze al ontwormd en ingeënt? Wat kregen je kittens bij hun vorige baas te eten? Als je plotseling omschakelt naar ander voer, kunnen ze last krijgen van hun darmen. Is hun ontlasting goed of hebben ze diarree?
A dog is a dog, a bird is a bird, a cat is a person. (Mugsy Peabody)
Ze kregen eerst wiskas en ik geef hill als natvoer en whiskas als droogvoer maar nu grommen ze wat minder soms helemaal niet
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Dat grommen van die buikjes - bedoel je niet gewoon dat ze spinnen?
In plaats van Whiskas - brokken kun je beter langzaam overwennen op een goede kwaliteit brok.
In plaats van Whiskas - brokken kun je beter langzaam overwennen op een goede kwaliteit brok.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
maar als je goed luistert tegen de buikjes aan dan hoor je altijd wel wat borrelen en zacht geluid.
ik weet niet of je dat bedoelt met 'grommen', missch beetje brommen/pruttelen.
hoe is hun ontlasting en zijn ze actief en spelen ze goed met elkaar?
wat leuk dat je er nu twee hebt, zijn ze al vriendjes?
als hun drolletjes stevig zijn, dus geen dunne poep, dan lijkt het gewoon goed te gaan.
kittens die geen moedermelk meer krijgen en heel erg groeien moeten altijd wennen, aan ander voer en andere omgeving. maar als ze gezond zijn, dan gaat dat erg snel.
weet je wanneer ze inge-ent moeten worden en wanneer ze ontwormd moeten?
hebben ze genoeg kattenbakken (voor nu 2 en als ze wat groter zijn toch wel 3)..
kunnen ook hobbykratten zijn of lange emmers, kijk eens bij een kringloopwinkel, daar hebben ze vaak hele goeie voor bijna niks..
http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/
als je bij 'diereninfo' klikt op 'kat' en dan op 'nieuw kitten', dan krijg je een heel verhaal over opgroeiende kittens met heel erg veel goeie informatie,
best wel handig voor katermamma's!
ik weet niet of je dat bedoelt met 'grommen', missch beetje brommen/pruttelen.
hoe is hun ontlasting en zijn ze actief en spelen ze goed met elkaar?
wat leuk dat je er nu twee hebt, zijn ze al vriendjes?
als hun drolletjes stevig zijn, dus geen dunne poep, dan lijkt het gewoon goed te gaan.
kittens die geen moedermelk meer krijgen en heel erg groeien moeten altijd wennen, aan ander voer en andere omgeving. maar als ze gezond zijn, dan gaat dat erg snel.
weet je wanneer ze inge-ent moeten worden en wanneer ze ontwormd moeten?
hebben ze genoeg kattenbakken (voor nu 2 en als ze wat groter zijn toch wel 3)..
kunnen ook hobbykratten zijn of lange emmers, kijk eens bij een kringloopwinkel, daar hebben ze vaak hele goeie voor bijna niks..
http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/
als je bij 'diereninfo' klikt op 'kat' en dan op 'nieuw kitten', dan krijg je een heel verhaal over opgroeiende kittens met heel erg veel goeie informatie,
best wel handig voor katermamma's!
Ik heb ze woensdag ontwormd bij de moedertje maar die avond hebben ze gekots en ik weet niet wat Inge-ent is?