Pluisje, verhoogde nierwaardes
- Chiquita98
- Tijger
Re: Pluisje, verhoogde nierwaardes
Ik kan jullie helaas niet helpen, maar ik leef nog steeds mee door jullie verhalen te volgen. Kira heel veel sterkte en hopelijk zijn er morgen weer verbeteringen. Misschien heeft jullie bezoekje Bo wel goed gedaan.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- patiani-guusje
- Cheetah
Arme Bo en arme jij! Wat moet dit verschrikkelijk moeilijk voor je zijn!! Ik hoop en duim dat hij er nog bovenop krabbelt, geniet ondertussen flink van jullie momenten samen.. Heel veel sterkte!
Ps. Ik gaf wel renalzin maar preventief fosfor is nooit te hoog geweest. Geen idde hoelang het duurt voor het aanslaat en fosfor daalt. mis. iemand anders hier?
Ps. Ik gaf wel renalzin maar preventief fosfor is nooit te hoog geweest. Geen idde hoelang het duurt voor het aanslaat en fosfor daalt. mis. iemand anders hier?
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
Ik heb Karel een paar weken renalzin gegeven, maar zijn fosfor was nog niet echt gedaald.
Ik weet dus ook niet hoelang het duurt vooraleer dat begint te werken...
Veel sterkte met Bo.
Die onzekerheid en angst is ondraaglijk he.
Je doet in alle geval alles wat je kan doen voor hem, dus je kan jezelf niets verwijten!
Dikke knuffel en ik duim hier mee hoor!!x
Ik weet dus ook niet hoelang het duurt vooraleer dat begint te werken...
Veel sterkte met Bo.
Die onzekerheid en angst is ondraaglijk he.
Je doet in alle geval alles wat je kan doen voor hem, dus je kan jezelf niets verwijten!
Dikke knuffel en ik duim hier mee hoor!!x
met een maandje renalzin en nog niet eens de volle mep van voorgeschreven dosis was bij MoMo de fosfor binnen de referentie en die was zeer grof te hoog. nee, het werkt niet met een paar dagen maar het werkt zeker weten effectiever en sneller dan ipa..patiani-guusje schreef: iemand anders hier?
- lunetuesday
- Huiskat
Met tweemaal daags een afgestreken lepeltje Ipatikine kregen we Kyra's waarden van ruim twee keer te hoog naar binnen de referenties. De eerste bloedtest was op maandag, de tweede op woensdag. Binnen twee dagen dus! Hier dus wel goede ervaringen met Ipatikine.
Maar het belangrijkste is nu de vraag of Bo nog verder wil......sterkte, heel veel sterkte!
Maar het belangrijkste is nu de vraag of Bo nog verder wil......sterkte, heel veel sterkte!
Groetjes van Marjolein.
Mijn dikke tut (ex-zwervertje) Ronja, 4 jaar.
In loving memory: mijn allermooiste babygrietje Kyra van 4,5 jaar.

Hij is weer thuis. Hij heeft een heel pakket medicijnen meegekregen die we hem moeten geven.
Vrijdag moeten we weer bellen voor de urine uitslag en over het verdere gebruik van de medicijnen.
Hij was heel blij dat hij mee naar huis mocht. Hij is nu aan het bijkomen van alle spanningen. Ik denk dat hij vanzelf wel weer zijn rondje in de tuin gaat maken.
Vrijdag moeten we weer bellen voor de urine uitslag en over het verdere gebruik van de medicijnen.
Hij was heel blij dat hij mee naar huis mocht. Hij is nu aan het bijkomen van alle spanningen. Ik denk dat hij vanzelf wel weer zijn rondje in de tuin gaat maken.
Groetjes van Kira en de katten; Luna, Bo, Sem & Kyana
wat heerlijk dat je hem weer in de buurt hebt.. hoop dat je zo veel mogelijk van hem kunt genieten zonder bijgedachten, maar dat zal best wel erg lastig en moeilijk zijn.
hoop dat hij geniet van zijn rondje tuin en de geur van thuiszijn en jullie aandacht en liefde en dat hij nog een tijdje bij jullie mag zijn!
hoop dat hij geniet van zijn rondje tuin en de geur van thuiszijn en jullie aandacht en liefde en dat hij nog een tijdje bij jullie mag zijn!
Fijn dat Bo weer thuis is. Is er vandaag nog bloed geprikt en zo ja: wat zijn zijn nierwaardes nu?
We hebben net gezamenlijk besloten om hem morgen te laten inslapen.
Hij laat zijn pillen niet meer in zijn bekje stoppen en probeert het telkens eruit te koren. Zo kunnen we hem ook niet dwangvoeren.
Deze strijd is het niet meer waard voor hem en hij geeft nu ook echt aan dat het klaar is.
We hopen dat hij toch nog even heeft kunnen genieten van een dagje thuis zijn.
We weten nu dat we er alles aan hebben gedaan om hem nog zolang mogelijk bij ons te houden, helaas is dit veel en veel korter dan verwacht.
Hij laat zijn pillen niet meer in zijn bekje stoppen en probeert het telkens eruit te koren. Zo kunnen we hem ook niet dwangvoeren.
Deze strijd is het niet meer waard voor hem en hij geeft nu ook echt aan dat het klaar is.
We hopen dat hij toch nog even heeft kunnen genieten van een dagje thuis zijn.
We weten nu dat we er alles aan hebben gedaan om hem nog zolang mogelijk bij ons te houden, helaas is dit veel en veel korter dan verwacht.
Groetjes van Kira en de katten; Luna, Bo, Sem & Kyana
Kira, wat spijt me dat voor je! Zo'n jonge kat en na alle goede berichten de laatste tijd hoop je dat ook Bo er bij zou horen.
Helaas, het zal niet zo zijn.
In gedachten zal ik morgen bij je zijn wanneer Bo aan zijn lange reis gaat beginnen. Heel, heel veel sterkte.
Dag Bo, jammer dat je niet langer bij ons kon blijven. Kusje van Noa.
Helaas, het zal niet zo zijn.

In gedachten zal ik morgen bij je zijn wanneer Bo aan zijn lange reis gaat beginnen. Heel, heel veel sterkte.
Dag Bo, jammer dat je niet langer bij ons kon blijven. Kusje van Noa.
- lunetuesday
- Huiskat
Och Kira, wat spijtig nou! Wat moet dit ontzettend zwaar zijn, maar wat een dappere beslissing hebben jullie genomen.
Liefde is ook loslaten, en dat hebben jullie begrepen. Heel, HEEL veel sterkte, en neem de tijd om te rouwen.
Jullie (en Bo) hebben gevochten als leeuwen, maar het mocht niet zo zijn. In gedachten ben ik bij jullie morgen, en daar waar Bo heen gaat is geen lijden meer, al is dat een schrale troost.
Dag lieve Bo, catch ya on the flipside.........
Liefde is ook loslaten, en dat hebben jullie begrepen. Heel, HEEL veel sterkte, en neem de tijd om te rouwen.
Jullie (en Bo) hebben gevochten als leeuwen, maar het mocht niet zo zijn. In gedachten ben ik bij jullie morgen, en daar waar Bo heen gaat is geen lijden meer, al is dat een schrale troost.
Dag lieve Bo, catch ya on the flipside.........

Groetjes van Marjolein.

Vreselijk... Ik las eerst het nieuwe bericht dat hij mee naar huis was en dan lees ik het vreselijke nieuws...
Gelukkig is hij nog een dagje bij jullie geweest.
Ik leef zo met jullie mee!
Wat een zware nacht moeten jullie tegemoet gaan... ik zit hier zelf al bijna te wenen.
Heel veel sterkte met dit zware verlies!!!
Gelukkig is hij nog een dagje bij jullie geweest.
Ik leef zo met jullie mee!
Wat een zware nacht moeten jullie tegemoet gaan... ik zit hier zelf al bijna te wenen.
Heel veel sterkte met dit zware verlies!!!
- Chiquita98
- Tijger
Wat ontzettend spijtig dat jullie hem moeten laten gaan. Het is duidelijk dat als hij zelf niet meer wil dat jullie dan dit moeilijke besluit hebben moeten nemen. Heel veel sterkte, ook komende nacht. Bo nog een laatste keer kunnen knuffelen. Maar wel fijn voor hem dat ie in zijn eigen omgeving mag gaan en niet in een kliniek.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Wat vreselijk voor jullie en Bo.
Helaas mag het niet zo zijn die arme schat.
Veel sterkte.
Helaas mag het niet zo zijn die arme schat.
Veel sterkte.
Groetjes Luciënne, mijn lieve nierkater Casper en mijn andere 4 Birmaantjes
jullie hebben er alles aan gedaan en soms wil het niet lukken..
wens je heel veel sterkte vandaag en de komende dagen..
wens je heel veel sterkte vandaag en de komende dagen..