Goedeavond,
Sinds een dag of 2 loopt onze tijgerkat steeds wat moeilijker.
We hebben net gekeken naar haar pootje wat er mee was en zagen we dat de voetzool een stukje gescheurd is.
Valt hier wat aan te doen, of moet dit natuurlijk genezen.
Groeten Danny
Gescheurde voetzool
Re: Gescheurde voetzool
dag Danny, heb eens even naar je drie andere berichten gekeken..
en het is altijd wel aardig als je ons vraagt met je mee te denken dat je dan even terugmeldt hoe het verder ging..
als je kater of poes steeds moeilijker loopt en je ziet dat de voetzool een stukje gescheurd is - weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen maar ze heeft daar dus een wond en infectiegevaar - dan is daar een dierenarts die het ontsmet en er goed naar kijkt, want er kan ook nog glas oid in zitten!
dus morgen rapido afspraak maken en langs dierenarts met je tijger.
het infectiegevaar is vrij groot en dat geneest niet vanzelf denk ik..
en het is altijd wel aardig als je ons vraagt met je mee te denken dat je dan even terugmeldt hoe het verder ging..
als je kater of poes steeds moeilijker loopt en je ziet dat de voetzool een stukje gescheurd is - weet niet wat ik me daarbij moet voorstellen maar ze heeft daar dus een wond en infectiegevaar - dan is daar een dierenarts die het ontsmet en er goed naar kijkt, want er kan ook nog glas oid in zitten!
dus morgen rapido afspraak maken en langs dierenarts met je tijger.
het infectiegevaar is vrij groot en dat geneest niet vanzelf denk ik..
- Chiquita98
- Tijger
Lijkt mij ook dat je toch even naar de dierenarts moet! Wij kunnen dat vanaf hier natuurlijk niet goed beoordelen. Ze loopt al 2 dagen moeilijk dus dat duurt al te lang en een open wond is net zoals Adriana het al zei een gevaar voor infectie
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Is dit nog dezelfde zere poot van 6 maart, toen ze thuis kwam met een dikke poot?
Hoe oud is de poes, vraag ik me af, de ene keer heb je het over 1,5 jaar en de andere keer over je kitten.
Is het wel verstandig om haar los te laten als ze zo vaak beschadigd thuis komt. Ik lees al 3 x in 2 maanden tijd.
Heb je haar na laten kijken na de anus waar bloed uit kwam en 6 maart met de dikke poot?
Net als mijn voorgangers zou mijn advies ook nu zijn, naar de dierenarts met dat beschadigde voetzooltje.
En haar nu niet buiten laten, dan komt er steeds opnieuw vuil in.
Hoe oud is de poes, vraag ik me af, de ene keer heb je het over 1,5 jaar en de andere keer over je kitten.
Is het wel verstandig om haar los te laten als ze zo vaak beschadigd thuis komt. Ik lees al 3 x in 2 maanden tijd.
Heb je haar na laten kijken na de anus waar bloed uit kwam en 6 maart met de dikke poot?
Net als mijn voorgangers zou mijn advies ook nu zijn, naar de dierenarts met dat beschadigde voetzooltje.
En haar nu niet buiten laten, dan komt er steeds opnieuw vuil in.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25