Garfield heeft heel grote opvallende ballen. Zwaar geschapen, denk ik.

Bij Snowy zie je nu, nu het zomer is, iets wat balletjes zouden kunnen zijn. Ik heb gisteren met mijn hoofd op de grond zijn achterkant bestudeerd. 's Winters heeft hij veel meer haar en zie je helemaal niks. Dat is mooi.
Ik ga eerst Garfield laten helpen en dan weer praten. Gaat hij niet overstag, dan doe ik het toch. En als hij erg boos is, vraagt hij maar een echtscheiding aan. Dan kan hij mij mooi nog een flinke bruidsschat betalen. Toch niet gek een Islamitisch huwelijk.

Vanmorgen was ik in een pesthumeur vanwege slaapgebrek en mijn man onderworpen aan een ondervraging. We praten later verder, want zijn broer zat achter de computer en spreekt ook Engels.
Hij gaat in ieder geval aan de dierenarts vragen hoe het zit met erfelijkheid van doofheid. Dat is alweer een stap verder. Hij zou natuurlijk ook even kunnen googlen.
@Annet: Ik heb vanaf het begin een aantal zaken duidelijk gemaakt aan mijn man, waaronder huiselijk geweld. (If you ever raise your hand against me, you will find my fist in your face) Je moet op alles voorbereid zijn. Zijn moeder tolereert geen geweld van haar zoons. Mijn eerst stap zou de melding bij de politie zijn en daarna moeders. Ik ben niet erg Arabisch, maar een trotse Hollandse vrouw, dus raak me niet aan.
Wordt vervolgd.