mijn kat is een kater en heeft een hele nacht weggezeten.
Normaal komt hij altijd terug tegen de morgen maar deze morgen niet.
Ik riep hem en ik hoorde hem miauwen net als hij ergens vast zou zitten.
Uiteindelijk ben ik in de buurt gaan zoeken en stond hij daar plots op straat weeral te miauwen.
Ik heb hem meegenomen naar huis maar hij loopt heel traag net alsof hij ergens pijn heeft. Het zit ook zo dat hij gecastreerd is en toch vraag ik me af wat er met hem is, zijn gedrag is anders en me andere katten ruiken naar hem en willen ermee vechten. Misschien een poes?
alvast bedankt
katten gedrag
Re: katten gedrag
ik zou met hem naar de DA gaan. er is duidelijk iets aan de hand en een kat laat niet zo snel iets merken, dus als je nu al merkt dat hij anders is, is er dus zeker iets mis. misschien gevallen of gevochten.
het is best een risico om een kat buiten te laten lopen. vooral als er wrod tgevochten. kans op kattenaids en leukemie wordt groter zo. afgezien van de wonden die hij kan oplopen zo.
het is best een risico om een kat buiten te laten lopen. vooral als er wrod tgevochten. kans op kattenaids en leukemie wordt groter zo. afgezien van de wonden die hij kan oplopen zo.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
nu is het al enkele dagen verder en ik merk dat het wel beterd.
Maar denk dat hij gevochten heeft aangezien ik hem eens goed bekeken heb en ik zag dat hij stukken haar kwijt was op zijn kop en aan zijn neus een schrammetje.
grts
Maar denk dat hij gevochten heeft aangezien ik hem eens goed bekeken heb en ik zag dat hij stukken haar kwijt was op zijn kop en aan zijn neus een schrammetje.
grts
schram over zijn neus en stukken haar kwijt is vechten met andere, mogelijk ongecastreerde, katers in de buurt.
neem aan dat je hem niet meer naar buiten laat als je van hem houdt want buiten is gevaarlijk voor hem.
in je eerste bericht staat niet dat ie zo gehavend is, heb je zo lang gewacht om hem goed te controleren??
neem aan dat je hem niet meer naar buiten laat als je van hem houdt want buiten is gevaarlijk voor hem.
in je eerste bericht staat niet dat ie zo gehavend is, heb je zo lang gewacht om hem goed te controleren??