Chiquita98 schreef:Ps: we heten trouwens geen panther en tiger hoor. Dat zijn de benamingen die je krijgt n.a.v. het aantal berichten die je hier plaatst
Onderin mijn berichtjes en in vele anderen staan onze namen.
Ik hoop dat Daisy mag uitgroeien tot een mooie gezonde dame! Die mensen hebben hun geld snel verdiend als ze 100 euro vragen voor een htk-kitten zonder de goede verzorging. Vraag me af of ze uberhaupt wel ontwormt zijn e.d.
Hoi,
Nee .....Daisy was niet ontwormt waarschijnlijk, maar dat hebben wij eteen de dag erop gedaan!
Ze doet het goed en slaapt sinds gisteren op ons bed samen met snoepie, hahahaha wil niet meer in haar bench.
Ik krijg nu een verklaring van de DA zwart op wit dat ze veel te jong was, maar thuis staat de familie op zijn kop!!!!

Ze zijn veel te bang dat wij er last mee gaan krijgen met dit soort volk. Ik heb absoluut niks tegen tattoo's en wij kennen ook veel mensen die helemaal onder zitten, maar het gaat om de taal en de leefwijze die wij gezien hebben en dat is toch echt uitschot! Je blijft niet anoniem als je 144 belt en een melding maakt en daar zit mijn man echt niet om te springen dat wij last gaan krijgen.
Ik schrijf dit omdat er zo meer mensen denken en daarom wordt er niet veel aan gedaan, want hierdoor wordt er veel in de doofpot gestopt.
het enige wat ik wel kan doen is de fokker zelf bellen en haar direct confronteren met mijn bevindingen.
Ik vind dit erg moeilijk hoor!!!!!

Van de ene kant wil ik gerechtigheid en van de andere kant luister ik naar familie omdat ik geen ellende wil erna, want ik heb wel een gezin met kinderen.