Mijn Misty, chronische gingivitis stomatitis patientje, daarvoor prednison slikkend, heeft vanmiddag de diagnose diabetis gekregen

Heb 2 uur doorgebracht bij de DA, insuline leren prikken, en geleerd hoe ik een drup bloed uit het oor kan halen.
Ben behoorlijk geschrokken, want jee, wat gaat dit een impact hebben op mijn leven.
Ga het nu zo doen: sta doordeweeks om half 7 op, ga dan eten geven (vanaf nu gescheiden, want ze heeft nu ook diabetes brokjes) dan om 7 uur insuline.
En dan 's avonds om 7 uur weer insuline.
Nu heb ik de mazzel dat ik bijna altijd thuis ben 's avonds, maar ben fanatiek AZ supporter, en zij spelen op zaterdag weleens om 18.45 uur, moet dan om 17.45 uur weg, dan zit er dus al te lang tijd tussen. Even kijken hoe ik dat ga doen.
In het weekend dus nooit meer uitslapen.
Tijdens vakanties in een pension, mijn vader kwam altijd eten geven en aandacht geven, maar Misty is panisch voor iedereen behalve mij, dus hem leren prikken is geen optie.
Moet komende weken elke week bloed testen, 4 uur na de insuline. Dat is dus om 11 uur 's ochtends. Enige dag waarop dat kan is vrijdag, dan ben ik vaak vrij. Maar om de week zit ik bij mijn moeder in het verpleeghuis, mijn moeder is ziek.
Daarom heb ik een apparaatje meegekregen zodat ik het zelf thuis kan doen. Moet dan een druppel bloed uit haar oor halen.
Nou ja, wilde even mijn verhaal kwijt. Ga me vanavond eens even goed inlezen.
Ze is overigens pas 8.