Onze daisy nu een week in huis

Voor vragen die betrekking hebben op één of meerdere katten nadat deze pas in huis is/zijn. Plaats GEEN oproepjes!
Chiquita98
Tijger
Tijger

Re: Onze daisy nu een week in huis

Bericht door Chiquita98 »

Ps: we heten trouwens geen panther en tiger hoor. Dat zijn de benamingen die je krijgt n.a.v. het aantal berichten die je hier plaatst ;-)
Onderin mijn berichtjes en in vele anderen staan onze namen.

Ik hoop dat Daisy mag uitgroeien tot een mooie gezonde dame! Die mensen hebben hun geld snel verdiend als ze 100 euro vragen voor een htk-kitten zonder de goede verzorging. Vraag me af of ze uberhaupt wel ontwormt zijn e.d.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Cerna schreef:Wanneer je de dierenbescherming belt, dan kan dat inderdaad niet anoniem, maar jouw naam wordt nooit doorgegeven aan degene waarover de klacht gaat en wanneer de melding genoteerd is dan wordt deze doorgegeven aan de inspecteur die vervolgens beoordeelt of de melding wel/niet terecht is. Wanneer deze denkt dat de melding terecht is, dan gaat hij/zij een kijkje nemen en komt vervolgens in actie.

Ik heb jaren de klachtentelefoon van de dierenbescherming bemand en ik weet hoe het gaat en dat er wel degelijk iets meegedaan wordt. Je zou over een weekje opnieuw kunnen bellen en informeren wat het vervolg was van jouw klacht.

En je hoeft niet zo'n toon tegen me aan te slaan.
Ik vind met jou dat mensen die dieren mishandelen aangepakt moeten worden, maar dat kan alleen wanneer de mensen die een dergelijke misstand constateren ook in actie komen en daarover kon ik niets lezen in jouw berichten voorafgaand aan mijn oproep, geen commando!
Hoi,

Sorry.....Dat was ook wel zeer onredelijk van mij!
Ik heb alle gegevens terug kunnen vinden en ga vandaag nogmaals bellen.
"Hoe beter je de mens leert kennen, hoe meer je van dieren gaat houden!"
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Chiquita98 schreef:Ps: we heten trouwens geen panther en tiger hoor. Dat zijn de benamingen die je krijgt n.a.v. het aantal berichten die je hier plaatst ;-)
Onderin mijn berichtjes en in vele anderen staan onze namen.

Ik hoop dat Daisy mag uitgroeien tot een mooie gezonde dame! Die mensen hebben hun geld snel verdiend als ze 100 euro vragen voor een htk-kitten zonder de goede verzorging. Vraag me af of ze uberhaupt wel ontwormt zijn e.d.

Hoi,

Nee .....Daisy was niet ontwormt waarschijnlijk, maar dat hebben wij eteen de dag erop gedaan!
Ze doet het goed en slaapt sinds gisteren op ons bed samen met snoepie, hahahaha wil niet meer in haar bench.
Ik krijg nu een verklaring van de DA zwart op wit dat ze veel te jong was, maar thuis staat de familie op zijn kop!!!! :ehand: Ze zijn veel te bang dat wij er last mee gaan krijgen met dit soort volk. Ik heb absoluut niks tegen tattoo's en wij kennen ook veel mensen die helemaal onder zitten, maar het gaat om de taal en de leefwijze die wij gezien hebben en dat is toch echt uitschot! Je blijft niet anoniem als je 144 belt en een melding maakt en daar zit mijn man echt niet om te springen dat wij last gaan krijgen.

Ik schrijf dit omdat er zo meer mensen denken en daarom wordt er niet veel aan gedaan, want hierdoor wordt er veel in de doofpot gestopt.
het enige wat ik wel kan doen is de fokker zelf bellen en haar direct confronteren met mijn bevindingen.

Ik vind dit erg moeilijk hoor!!!!! :-( Van de ene kant wil ik gerechtigheid en van de andere kant luister ik naar familie omdat ik geen ellende wil erna, want ik heb wel een gezin met kinderen.
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Ik lijk wel een schijterd!!!
Chiquita98
Tijger
Tijger

Tja ik snap dat je geen last wilt krijgen persoonlijk met die mensen. Lijkt mij dat als je het anoniemer doet via 144 dat je er minder last van krijgt dan zelf die mensen te gaan bellen. Die gaan echt niet naar jou luisteren hoor. Die hebben hun 100 euro in de pocket.
Zou voortaan in ieder geval niet meer op marktplaats kijken voor kittens.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Hoi Thea,

Ja dat doe ik zeker niet meer!!!!! Maar het blijft zoooooo zielig.
Chiquita98
Tijger
Tijger

Ja blijft zielig, maar dat geldt ook voor de gedumpte kittens en gedumpte zwangere moeders die in het asiel zitten. Geloof me dat geeft ook veel voldoening als je zo'n diertje een fijn thuis kan geven. En dan werk je niet mee aan malafide fokkerspraktijken.
Maar goed dat zul je nu ook zeker wel snappen en hoef je ook niet telkens meer te horen. Nu genieten van Daisy!

Bekijk ons album hier
Cerna

Bericht door Cerna »

Nogmaals: jouw naam is ALLEEN bekend bij de dierenbescherming en niet bij die mensen. Het zou hoogstens zo kunnen zijn dat ze de link leggen, maar wanneer ze de laatste tijd meer kittens hebben verkocht, zullen ze ook niet meer kunnen nagaan van wie de melding komt.
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Chiquita98 schreef:Ja blijft zielig, maar dat geldt ook voor de gedumpte kittens en gedumpte zwangere moeders die in het asiel zitten. Geloof me dat geeft ook veel voldoening als je zo'n diertje een fijn thuis kan geven. En dan werk je niet mee aan malafide fokkerspraktijken.
Maar goed dat zul je nu ook zeker wel snappen en hoef je ook niet telkens meer te horen. Nu genieten van Daisy!

Hoi,

Dat weet ik en ik heb ook eerst bij de asiels geinformeerd, maar er waren op dat moment geen kittens en we wilden mijn dochtertje op haar verjaardag een kitten geven. Zodoende!
Maar goed.....dit heb ik al vaker uitgelegt en ik weet dat het stom is van Marktplaats een dier aan te schaffen. Maar ik heb het gedaan in goed vertrouwen dacht ik!
Al doende leert men zou ik nogmaals zeggen.
MEF
Huiskat
Huiskat

Bericht door MEF »

Hoi Allemaal,

Ik wil dit onderwerp sluiten en vanaf nu vertellen hoe het met Daisy en Snoepie gaat, want ze doet het uitstekend!
Ik vind het nu leuker om vragen te gaan stellen op het forum wat betrekking heeft over haar opvoeding en gedrag etc ipv steeds over die malafide fokker te hebben.
Dus vanaf nu.........Daisy en Snoepie en hoe het verder gaat in de toekomst.

Ps: ik ben bezig met een aanklacht tegen de fokker en meer kan ik nu niet vertellen maar het is in gang gezet!
achtpuntzes
Jaguar
Jaguar

Bericht door achtpuntzes »

dus het gaad goed :)

en ik neem aan dat je dochter helemaal weg is van Daisy? en is Snoepie al voorzichtiger geworden? vertel, vertel :)
Afbeelding Muffin, Tijgetje en Minoes en ik

www.dierenasiel-bommelerwaard.nl
Plaats reactie