Dank julle allemaal voor jullie leuke meelevende en tipgevende reacties, het gaat vrij goed met schooier
UPDATE schooier:
Dochterlief kwam gister rond half 2 smiddags thuis.
Schooier lag op mijn slaapkamer vensterbank, maar toen mijn dochter naar boven ging om schooier te zien,
vertrok schooier weer onder het bed.
Mijn dochter heeft een poosje op de grond gelegen en naar m gekeken en tegen schooier gepraat heel zachtjes lief,
zij weet hoe het moet, met dicht geknepen oogjes, waardooor schooier ook soms zijn oogjes toesloot.
Ik ben even naar het winkelcentrum geweest om voor schooier een radiator hangmat te kopen,
volgens het asiel was hij daar gek mee, maar tot nu toe heeft hij hier er nog niet ingelegen,
andere plekjes in huis zijn vast nog even spannnender.
Je kan overigens goed zien waar hij is geweest of heeft gelegen, manman, schooier verhaart erg, er moet eens een borstel door zIjn vacht gehaald worden, maar hoe, als je 'm niet kan pakken
Mijn dochter zat op zolder op de pc, soms ging ze even kjken een verdieping lager, en ja hoor,
ze zag schooier steeds weer op een andere plek, maar zodra zij in de buurt kwam nam die een 'ik peer m' houding aan,
waardoor dochterlief maar weer vertrok naar boven, ze vind het zielig dat die steeds weg moet gaan dan.
Intussen heb ik al een paar keer gezien dat schooier op mijn bed ligt, zowel als ik er niet in lig als dat ik slaap.
En heb ook gezien dat schooier soms in een lege doos gaat die in de woonkamer staat en daarin krabt, prima, die doos is voor schooier geen probleem, heb in de dierenwinkel ook een kattenkrab mat gekocht, maar daar heeft hij nog niks mee gedaan, ook een hengeltje gekocht met een visje eraan, maar daar moet schooier helemaal niks van weten, zijn ogen worden opeens 2 x zo groot en je ziet duidelijk dat hij er bang voor is, hengeltje maar snel opgeborgen in de la.
Affijn, het heeft niet echt heel lang geduurt voor schooier ook mijn dochter herkende, zij heeft schooier eten gegeven in de avond en tussendoor wat kattensnackjes die schoooier ook erg jummie vindt.
Ik maakte me eerst wel wat zorgen dat ik schooier wellicht weer opnieuw moest meemaken, maar daar is niks van waar geweest, schooier loopt regelmatig gewoon hier rondjes in huis, hij is gelukkig niet schikkkerig, als ik hard hoest of stofzuig in zijn buurt loopt die er niet weg voor en maakt geen schikbewegingen.
Het is alleen wel zo dat schooier wat angstig wordt en dat zie je ook aan zijn prachtige grote ogen die dan nog groter worden.
Gister zoals ik had beloofd aan de vriendelijke vrouw van het dierenasiel haar gebeld voor een verslagje over schooier,
Nadat ik had verteld dat het de betere kant opgaat, zei ze ´zie je nu wel, ik wist dat schooier meer in zijn mars had als dat die heeft laten zien´.
Ik zei dat ik het wel jammer vond dat we niet veel van zijn achtergrond afwisten, zij zei
hij is naar het asiel gebracht door een vinder op 2 december 2011, de vrouw van het asiel denkt wel dat die ervoor bij mensen thuis heeft gezeten, de vinder had schooier op zijn arm,
maar vermoed dat schooier is gepest en dus verpest.
Dat zal dus de reden zijn dat hij als je 'm wilt aaien liever dat (nog) niet heeft.
Vanmorgen kwam schooier uit zich zelf dichter naar mij toe maar nog wel ietwat ontwijkend met een schuchter koppie, maar toch goed en stoer van schooier.
Ik ben nu aan het werk op de zolder, heb een kantoor aan huis,
De deur staat open, ik zie wel of schooier eens komt kijken vanmiddag.
Ik ben nu tot en met volgende week vrijdag alleen met schooier, mijn dochter heeft 2 weken vakantie, de eerste week is ze bij haar vader en erna een week bij mij,
Schooier heeft melanie nu gister en vanmorgen ontmoet, en over anderhalve week heeft hij meer de tijd om te weten dat mjn dochter er ook bij hoort.
Oja, schooier had even zijn gekke dolle 5 minuten, rennen door de woonkamer, goh lijkt wel een feestje voor hem te zijn geweest, ik hoop dan ook dat schooier hier gelukkig gaat worden.
Nog een paar maandjes, en hij mag en kan naar buiten, heb een grote achtertuin hier van 60m2, en er lopen veeel katttenvriendjes en/of vijanden voor hem hier in de buurt, ik weet nu al dat schooier de casanova van de buurt zal worden, een vrouwtjes poes heeft schooier al ontdekt ligggend op de vensterbank, en zij vertoefd nu al sinds gister heel regelmatig in mijn achtertuin hihi