Zoals jullie inmiddels al weten kreeg mijn dochtertje Lizzy voor haar verjaardag een kleine kitten poesje van 7 weken oud. We zouden haar zaterdag ophalen en ik zou daarna alles op het forum zetten hoe het ging.
Nou.....nu komt mijn verhaal pas:

Omdat ik toch graag in de avond onze daisy wilde halen zodat ze in de avond al bij ons op de slaapkamer kon zijn en over en weer had gemaild met de fokker die zeer vertrouwd klonk, zijn we haar op vrijdagavond ipv zaterdagochtend gaan halen.
Het was meer dan een half uur rijden en eenmaal daar schrok ik enorm van de bende en de chaos waarin onze Daisy verkeerde.
Ze zat samen met haar broertje in een stoel tussen een wilde hond die al een kitten had dood gemaakt die in de lucht gegooid was (vertelde de fokker zelf ter plekke) en een keffer waar je de zenuwen van kreeg! Ik vroeg waar de moeder was en die was naar buiten volgens deze mensen. Kortom het was echt verschrikkelijk en ook kregen we daar te horen dat de kittens om en om in de bench gezet worden. Eerst de wilde hond en dan weer de kittens

Er zaten meer kleine kittens in de bench maar die waren volgens haar van een ander nestje en waren 3 weken oud, echt zielig. Onze daisy was echt niet groter dan die kittens en ik begon te twijfelen aan haar leeftijd, maar haar daar achter laten in die tering bende? NOWAY!!!!

We hebben haar dan ook meteen meegenomen en de dag erna meteen naar de DA gegaan om te bevestigen wat wij al meteen dachten. Ze was geen 7 weken want we hadden haar die vrijdag bij thuiskomst meteen gewogen en ze woog maar 480 gram. Ze was maar 4 weken oud en nu na een week hier in huis is ze nu dus maar 5 weken!
Nu weegt ze 690 gram en het gaat erg goed met haar, ook al heeft ze geen moederpoes.
Onze kater Snoepie ontfermde zich al de tweede dag over haar en is er superblij mee. Hij maakt haar helemaal schoon en is constant bij haar in de buurt, zoooooo lief om te zien. Wel af en toe nogal lomp, maar als wij er iets van zeggen "zachtjes doen" dan houdt hij meteen op en geeft hij haar likjes.
Als wij naar bed gaan slaapt ze in een grote reisbench op de slaapkamer en onze Snoepie bij ons op bed. Beneden in de woonkamer hebben we nu een grote ren neergezet waar ze in kan spelen als ik bezig ben en haar niet in de gaten kan houden door bv koken en stofzuigen etc. De rest van de dag is ze lekker aan het ronddollen sinds 2 dagen en sinds gister begint ze al voor het eerst te klimmen. Ik geef haar ook nog bijvoeding kittenmelk bij de pate en de brokjes die ze verdeeld over de dag krijgt.
Ik heb geprobeerd foto's op het forum te zetten maar ik krijg dat niet voor elkaar.
De hele week heb ik haar veel in mijn armen gedragen en haar behandelt als een baby. In mijn trui slapen etc etc. Nu sinds 2 dagen wordt ze meer zelfstandiger en als ze moe is zoekt ze mij op om lekker te knuffelen en te slapen in mijn warne armen, zoooooo lief.
Elke dag om half 6 eruit en op uur en tijd eten, maar dat heb ik er 200% voor over want ze doet het uitstekend gelukkig en is kerngezond.
wordt vervolgd!
Peggy en Lizzy