Vreemd, dat al mijn katten toch zo hoogbejaard zijn geworden en geen noemenswaardige gezondheidsproblemen hebben gehad.
Nee hoor, zoveel mazzel heeft een mens niet! Het supermarktvoer is kwalitatief misschien (met de nadruk op misschien) wel wat slechter, maar niet zo slecht als sommige mensen op dit forum beweren.paasnini schreef:Gefeliciteerd mazzelaar
Dat doe ik nu dus wel (eerst niet), omdat ik een groot vermoeden heb dat Puk problemen heeft met de tarwe. Zelfs in sommige natvoer zitten granen. En omdat er dan niet op staat welke granen, neem ik het helemaal niet. Momenteel krijgt ze Felix uit de doos met 12 zakjes vlees, en dan wil ze alleen de varianten met kip/kalkoen/gevogelte. In deze Felixvariant zitten geen granen, ik heb hiervoor expres nog een mailtje gestuurd met de vraag hierover. En dan krijgt ze ook nog wat Gourmet kalkoen mousse, ook zonder granen.dat is een kwestie van kabouterletters lezen
Ik ken Tom Poes ook nog.Cerna schreef:Oh jee............ik geef mijn katten alleen maar troep te eten: RC-brokjes, Gourmet-mousse. En in het verleden was het nog slimmer: Kittekat, Felix, Tom Poes (wie kent dat nog?) en Whiskas. Brokjes waren Whiskas (duur, vond ik dat!) en Gourmet.
Vreemd, dat al mijn katten toch zo hoogbejaard zijn geworden en geen noemenswaardige gezondheidsproblemen hebben gehad.
Oh dat kan best hoorEn dat katten gedragsproblemen zouden gaan vertonen doordat ze goedkoper supermarktvoer te eten krijgen is de grootst mogelijke onzin.