Hey allemaal,
Bedankt voor jullie complimenten.
Het ging best goed, helaas lig ik sinds donderdag in het ziekenhuis, wat het nogal lastig maakt.
Tarzan (en Mauku) moet het nu even met mijn vader doen en mijn vader ziet haar nagenoeg niet. Mauku geniet zoals gewoonlijk van de zon zodra die door de ramen schijnt. Tarzan blijft lekker veilig achter de bank zitten. Vandaag mocht ik even naar huis en heb ik ze even verwend met een blikje tonijn. Ze kwam gelukkig wel meteen kijken van he, het vrouwtje is weer thuis. Wel raar dat ik dan nu weer weg ben, maar ben blij dat ik even heb kunnen kijken...

En ik was blij dat ze wel meteen kwam toen ze hoorde dat ik (alleen) het was. Zodra er iets in het trappenhuis is schiet ze wel weg. Maar dat zijn de geluiden die ze gewoon nog niet kent, daar went ze wel aan. En mauku tjah, dat blijft een sulletje die alles wel best vind haha...die dacht wat boeit mij het dat vrouwtje weer thuis is, ik ga in de zon liggen wahaha...
Uiteraard pas nadat alle tonijn verorberd was...want eten laat meneertje niet staan hihi...
Mocht de hele tuin van mij blijven (de gemeente doet ineens moeilijk over alle tuinen bij de woningen) dan wil ik een ren maken waar ze lekker naar buiten kunnen met boomstammen en alles erop en eraan. Ze komen in ieder geval niet los buiten, ten eerste omdat ik niet wil dat andere mensen last hebben van mijn katten en daarbij woon ik bij een drukke weg, en ik wil niet aan die gevolgen denken...:S
Ik denk niet dat ze aan een lijntje willen haha, gelukkig zijn ze het gewend om binnen te zijn.