Heeft iemand ervaring met GPS trackers?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Jamie1976
Huiskat
Huiskat

Heeft iemand ervaring met GPS trackers?

Bericht door Jamie1976 »

Heeft iemand ervaring met GPS trackers, aan een halsbandje? En bestaan er ook GPS trackers met een chip die je onderhuids aanbrengt? Wat zijn de kosten hier ongeveer van, graag jullie reacties
Adriana

Re: Heeft iemand ervaring met GPS trackers?

Bericht door Adriana »

welkom op het forum. zoek even rechtsboven via de zoekfunctie, we hebben dacht ik een topic over dat soort dingen..
en verder kun je de vragen over de kosten die je ons stelt vrij gemakkelijk op internet beantwoord krijgen!
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Dit is toch ook internet? Ik vind dit wel een interessante vraag.
Zou het niet weten, ik heb zoiets wel zien staan op een site.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Adriana

Bericht door Adriana »

ik bedoelde zelf even goegelen, zo moeten wij het uiteindelijk ook doen..
van de vorige vraagsteller hier op het forum kan ik me nog herinneren dat het vooral in VS wordt toegepast en dan weet ik niet of het hier leverbaar is. en als je het via internet besteld dan komen daar waarsch nog behoorlijke invoerkosten bij.
Kattenbella
Tijger
Tijger

Bericht door Kattenbella »

Volgens mij kan je die aan een halsbandje bij dierenapother bestellen, weet het niet helemaal zeker, zal het even opzoeken.
Kon het daar niet zo snel vinden. Ik kwam wel security webshop tegen waar ze die dingen hebben voor honden.

Een goedkoper alternatief voor je kat zou gewoon chippen kunnen zijn met een penning aan de halsband dat je dier gechipped is. Kan me voorstellen dat wat jij zoekt je meer zekerheid biedt.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie