Ik sluit deze topic, ik heb teveel hoop gegeven naar mezelf, niet slecht bedoeld
Iedereen dankje voor je hulp.
hoop dat je toch een tijdje bij ons blijft. er staat veel informatie over de verzorging van katten op het forum en je kunt hier over alles vragen stellen.Alperen schreef:Jammer, maar ja waarheid en leven is hard
Ik sluit deze topic, ik heb teveel hoop gegeven naar mezelf, niet slecht bedoeld
Iedereen dankje voor je hulp.
Ja... dat liet mij huilen, maar je hebt gelijkpinguin schreef:Het is hard en moeilijk om de waarheid onder ogen te zien. Sterkte er mee.
Schiedam is geen kleine plaats. En ik vrees dat een niet geholpen kater aardig zal rondzwerven. En dat maakt een zoek tocht moeilijk.
Ik zou wel een kat uitzoeken, maar niks zal zijn hoe het was, die kater was echt een Familiestukje voormij.hoop dat je toch een tijdje bij ons blijft. er staat veel informatie over de verzorging van katten op het forum en je kunt hier over alles vragen stellen.
en nog even iets over je eerste zin: verdriet hoort bij het leven en afscheid nemen van iets waar je erg veel van gehouden hebt, doet veel pijn.
wij begrijpen dat heel erg goed want wij moeten af en toe ook afscheid nemen van onze, soms erg zieke, lieverds. maar we vergeten ze nooit.
ik hoop voor je dat je, als je dat zelf wilt, een lieverd mag gaan uitzoeken in het asiel en hoop dat je daar toch ook weer heel gelukkig mee zult worden!
Kattenbella schreef:He, niet opgeven hoor!
Heb je de gemeente ook gebeld of er een eventuele doodgereden kat is gevonden. Klinkt wel naar, maar dan weet je zeker waar je aan toe bent.
Ik blijf voor je duimen.
Zelf heb ik jaren naar een vermiste kat gezocht, helaas niet teruggevonden, maar wel na 1,5 jaar een kat van iemand anders teruggevonden en op de Amivedi site gezet.
Blijf daar kijken en alle asiels ook afbellen.
pinguin schreef:Het blijft altijd hard om een kat niet terug te vinden. Vergeten zal je deze kat nooit doen. Maar misschien vind je in het asiel wel een nieuwe lieverd die de pijn een beetje kan verzachten.
En als je een nieuwe kat in huis neemt. Snuffel dan voor al hier rond op het forum en stel je vragen als je die heb. Zodat het je geen tweede keer over komt.