Katten slapen bij mij en niet bij mijn man

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
jennli
Tijger
Tijger

Re: Slapen..

Bericht door jennli »

Pjotr slaapt ook geregeld op mijn buik of als ik op mijn buik lig op mijn rug of billen/ benen. Cayleigh komt in de ochtend wel eens op me liggen.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Isia
Huiskat
Huiskat

Re: Slapen..

Bericht door Isia »

Kalunia die slaapt meestal in de voeteinde van onze bed. Als mijn man weggaat naar zijn werk in de ochtend dan kruipt ze meestal aan mij zijkant. Soms ben ik bang dat ik haar per ongeluk kan verpletteren met mijn body. Ik of mijn man...
Groetjes van Isia en pootje van Kalifornia.
vajaroosje
Kitten

Re: Katten slapen bij mij en niet bij mijn man

Bericht door vajaroosje »

ik heb 2 mooi lieve kittens
roosje ligt altijd graag tussen mij benen en als ik op mij zij lig dan laat ze mij niet slapen tot ze er tussen kan liggen , vaja die komt graag onder de deken liggen met haar kopje juist boven de deken en nog werd ze soms kwaad omdat ze niks had voor haar kopje op te leggen daarom heeft ze nu ook haar eigen kussentje gekregen :)
klitteband
Huiskat
Huiskat

Re: Katten slapen bij mij en niet bij mijn man

Bericht door klitteband »

Hoi

1 van onze katten (een dikke knuffelkont) word overdag het liefst door iedereen geknuffel...als hij maar geknuffeld word! Snachts verkiest hij mijn man.
We hebben ons af gevraagd waarom. Ik ben het meest thuis.
Onze conclusie: Mijn man ligt het rustigst. Dat (haha) valt in slaap en beweegt niet meer. Daarbij is hij ook het warmst! En ik denk dat het daar om gaat. Als ik eerder op moet en ik kus man en kat gedag lijkt het wel een oventje tussen die twee. De kat ligt tegen zijn borst met zijn hooft op zijn bovenarm..lepeltje/lepeltje. Ik ben veel onrustiger snachts en minder warm. Als de kat bij mij ligt gaat hij dan ook in mijn knieholtes liggen, lekker warm.

Ik denk zelf dus dat het iets met lichaamswarmte te maken kan hebben. (of rustig liggen natuurlijk).
Plaats reactie