Vaccinatie nodig?
Vaccinatie nodig?
Ik heb me kat gekocht toen hij 3 maanden was en hij was al 2x gevaccineerd, nu is bijna 5 maanden, moet ik hem weer laten vaccineren, zo ja wanneer?
Re: Vaccinatie nodig?
Gebruik de zoekfunctie rechtsboven in; zijn al genoeg topics over geschreven.
Edit; ok, ok, waarschijnlijk gaan er toch tal van mensen hier hun antwoorden typen;
Kitten op 9 en 12 weken enten is standaard, daarna om het jaar; moet je voor jezelf maar beslissen, na het lezen van de topics over enten, of je het jaarlijks wil herhalen.
Edit; ok, ok, waarschijnlijk gaan er toch tal van mensen hier hun antwoorden typen;
Kitten op 9 en 12 weken enten is standaard, daarna om het jaar; moet je voor jezelf maar beslissen, na het lezen van de topics over enten, of je het jaarlijks wil herhalen.
*Dexter & *Mosa
- Chiquita98
- Tijger
Re: Vaccinatie nodig?
Inderdaad check eerst even de zoekfunctie. Anders krijgen we hier wel heel vaak dezelfde vragen en jouw vragen zijn heel standaard. Als je googled dan kom je wel op antwoorden uit. Niet dat we je niet willen helpen hoor. Maar wat natasja zegt. Inenten na een jaar, maar dat ligt helemaal aan jou zelf en ook of de kat buiten komt ja of nee
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier