Admin schreef:Beste mensen,
Ik stel voor om niet te snel te oordelen als iemand een bericht post over een nestje. Ten eerste is dit forum nog altijd bedoeld om mensen te helpen en ten tweede is iedereen hier uiteindelijk te gast. Wat iemand hier wel en niet mag posten is niet aan de leden, maar aan De Kattensite.
Het is altijd mogelijk dat je het niet eens bent met een ander, maar als je eigenlijk alleen negatief commentaar hebt of merkt dat je verbitterd bent geworden door rotte appels in de (katten)samenleving, dan kun je je beter onthouden van het posten van een bericht of tijdelijk wat afstand nemen van het forum. Daarnaast komt het te vaak voor dat er direct een front wordt gevormd tegen 1 (meestal nieuw) forumlid, die dan ook meestal snel daarna vertrokken is. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling van een forum over katten.
Kortom, geef een ander een kans.
nogmaals mijn excuses. ik weet niet of dit puur voor mij bedoeld is (het topic was even verwijderd, zijn er andere berichten gewist?) maar ik had het wat positiever moeten formuleren. verbitterd ben ik absoluut niet, hoor.... en ik hoor ook niet tot de "zogenaamde harde kern"
natuurlijk mag je best genieten van je nestje, net zoals ik dalijk ook weer ga genieten van de kittens die in ons asiel terecht gaan komen. en natuurlijk ben je vrij om met vragen te komen de je ongetwijfeld zal hebben, daar dit de eerste keer is dat je een nestje hebt.
dus, nogmaals mijn excuses, ik heb zelf een hekel aan negatieve berichtgeving, en nu heb ik me er zelf enigszins aan bezondigd