ik wilde graag jullie mening horen over onze 14 jr oude poes Nouschje.
Zij heeft alle kenmerken van een schildklieraandoening (net gelezen op de site), behalve dat blaast ze ook tegen iedereen die in haar buurt komt. Ook naar me 3 1/2 jarige dochter en baby van 5 mnd (ook al ligt deze stil in de box).
Ze eet alles op binnen 30 seconden (ook voedsel van de andere kat, zodat die ander niets meer heeft, die geven we dus apart in de gang eten) en vraagt om meer, heel de dag door. En ze miauwt, niet zachtigs maar echt hard. En dan het overgeven en diarree, noem maar op.
Ze is dus 14jr en ik heb er ook al zolang. Niet verzekerd. Kan niet goed opschieten met de andere kat. En valt ontzettend veel af. Ik durf haar nog geeneens meer op te tillen omdat ik dan alle botten voel. Krijg haar dus ook niet in een mandje

Mijn vriend heeft de instelling van "als we naar de dierenarts gaan komt ze niet meer mee terug".
Punt 1 de kosten die eraan verbonden zijn als ze evt een aandoening heeft
punt 2 het terroriseren van de andere jongere kat, die in elkaar duikt als ze langs loopt
punt 3 het geblaas tegen de kinderen en heel soms uithalen
Vind het moeilijk wat ik nu moet doen eigenlijk. Ben wel van plan om naar de dierenarts te gaan maar wat ik daarna ga doen weet ik nog niet.