Gaudi wel/niet herplaatsen?

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Robijn
Jaguar
Jaguar

Re: HELP!! GAUDI WEL/NIET HERPLAATSEN??

Bericht door Robijn »

@Pinguin, Gaudi is vanmiddag opgehaald door Josje en Ferry....
Ik raakt gisteren in paniek en had ze toen gebeld om te vragen of ik Gaudi a.s vrijdag zelf kan komen brengen, omdat ik vrijdag toch naar Tilburg ga. Dan hoefden zij zelf niet een uur heen en een uur terug rijden, en kon ik nog even van Gaudi genieten.. Maar Ferry was heel wijs en trapte er niet in.. Mijn verstand zegt dat het echt het beste is, maar dat wil niet zeggen dat ik Gaudi zomaar even los kan laten.. We hebben zo veel energie in hem gestoken als kitten, en hij is nu als een geweldige jonge kater opgegroeid, en nu staan we hem af.... Heel de avond ben ik al aan het huilen....
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Vanochtend was ik ontzettend nerveus.. Heb het hele huis gepoetst en de grote bench weggehaald, want die is nu niet meer nodig.. Het laatste uur heb ik Gaudi, die lag te slapen, geknuffeld en bekeken, en heb wat foto's van hem gemaakt. Hij is zó lief voor ons, maar helaas niet voor Robijn, die hij vandaag vanochtend nog even moest lastig vallen....
Om 13.50 uur stonden Josje en Ferry aan de deur en ik schoot meteen vol.. :cry:
Josje omhelsde me meteen en probeerde me te troosten.. Het zijn echt hele aardige mensen..
Gaudi lag knock-out op zijn favoriete ronde kussentje, op de bank..
Gaudi was helemaal niet bang van hen. Hij heeft hen dus goedgekeurd..
Josje en Ferry vonden Gaudi heel mooi en heel lief (is ie ook!); ze hadden hem alleen nog maar op de foto gezien. We hebben wat gepraat en wat gedronken en ik heb hen een survivalpakketje overhandigd (bakje met brokjes, pakje kattenmelk, zakje natvoer, pipetje Advantage, zijn inentingsboekje, een duivenveer, z'n laserlampje, fluitje, en een bakje met wat kattengrit, incl. zijn plasje en poepje, voor in zijn nieuwe kattenbak.. Ook heb ik het ronde kussentje waar hij altijd op ligt, aan hen gegeven, omdat hier zijn geurtje in zit.
Gaudi was heeeel relaxed.. Om 14.45 uur deed ik Gaudi in zijn vervoersbakje, welke hij van te voren uitvoerig aan het besnuffelen was.. Hij gaf geen krimp.. We hebben afgesproken dat we via de mail contact houden met elkaar. Vanavond zou ze me nog een mail sturen zei ze, die wacht ik met smacht af..
Nadat Gaudi weg was; hij liet geen miauw toen ze met hem in het vervoersbakje wegliepen, kwamen de tranen weer. Ik ben niet lang daarna meteen in de tuin gaan werken, als afleiding. Dat ging best goed, maar toen ik daarmee klaar was, en bezig was met het eten in de keuken, schoot ik weer helemaal vol, en liepen de tranen van mijn gezicht in de bak sla..
Ik mis hem zo! Het is nu zo stil in huis... :cry: :cry: :cry:
Gaudi is natuurlijk veel aanweziger en drukker dan Robijntje...
Robijntje heeft volgens mij nog niet echt door dat Gaudi weg is. Ze ligt nu op de bank te slapen... De grote bench waar ze in kon schuilen, en waarin een kattenbak stond, heb ik nu weggehaald, en daar stond Robijn wel even van te kijken..
Ben zo benieuwd hoe het nu met Gaudi gaat.. Ik mis hem zooooo!
Ik hoop vanavond nog een mail van Josje te krijgen, en ik hoop dat Gaudi zich snel op zijn gemak voelt bij hen thuis..... Ik zou hem zo graag willen geruststellen nu, en hem willen knuffelen... Voel me echt k-#-t nou!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
jennli
Tijger
Tijger

Bericht door jennli »

* knuffel * heb er ook tranen van in mijn ogen. Hoop dat je snel een mail krijgt. Fijn dat die mensen zo enthousiast en meelevend zijn en Gaudi het geen probleem leek te vinden om mee te gaan.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Catfish
Tijger
Tijger

Bericht door Catfish »

Ook een dikke knuffel van deze kant!
Fijn dat het zulke fijne mensen zijn, maar dat wist je natuurlijk al.
Heel veel sterkte meis!
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Adriana

Bericht door Adriana »

gelukkig is het achter de rug en iedere dag zal het beter gaan.
wat lief om hem zo'n uitgebreid verzorgingspakket mee te geven en je hebt aan alles gedacht..
wees blij dat hij elders verder leeft en het daar geweldig naar zijn zin zal hebben. het is zo veel beter voor Robijn en Gaudi zelf en zijn nieuwe baasjes zullen ook helemaal verrukt van hem zijn.
is Gaudi gechipt? missch toch wel handig om dat snel te laten doen..
tuurlijk is afstaan moeilijk, maar dit is echt het allerbeste wat je voor je tijgers had kunnen bedenken. lekker spelen met Robijntje, die zal hem vannacht wel gemist hebben maar hoop ik heel snel opleven en extra vrolijk worden..! nu jìj nog....
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah

Bericht door patiani-guusje »

Jeetje wat een verdriet en iuk kan het me heel goed voorstellen! Je houdt heel veel van Gaudi, dat maakt het extra moeilijk! Heel dapper dat je toch hebt doorgezet, en over een tijdje na het zien van veel foto's van een gelukkige kat, én met een gelukkige Robijn in huis zul je het een plekje kunnen geven en weten dat het beter is zo.. Veel sterkte!!
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.
pinguin
Tijger
Tijger

Bericht door pinguin »

Robijn sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je inmiddels een mail heb gehad van de nieuwe bazen van gaudi?
Het lijkt mij verschrikkenlijk om je kat te moeten herplaatsen. Maar als ik zo lees waar die terecht is gekomen dan is dat een echt katten paradijs.
Het zal voor robijn ook wel even wennen zijn.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
ayla
Tijger
Tijger

Bericht door ayla »

Hoi Marisa,
wat een heftige dag moet dat geweest zijn gisteren. heb je een email gekregen hoe het met Gaudi is? En heeft Robijn al door dat ze met rust gelaten wordt?
Sterkte komende dagen!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Contacteer:

Bericht door BillyJean »

Ik ben voor jou blij dat de stap nu is genomen. Nu kan er rust komen voor Robijn, en dat heeft ze verdiend. Dit is een prachtige oplossing, een goed thuis waar Gaudi zich kan uitleven. Heerlijk toch! Ik hoop dat je goede berichten krijgt.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Bedankt iedereen voor jullie medeleven! Doet me echt goed!
Ik heb gisterenavond tegen tienen een mailtje van Josje en Ferry, de nieuwe baasjes van Gaudi, gekregen. Als julllie willen weten wat er precies in dit mailtje stond, en hoe het nu gaat met Gaudi en Robijn, dan verwijs ik jullie door naar het foto-album van Robijn en Gaudi! Ik ga NU het verslag in het album zetten, dus straks kunnen jullie dit allemaal lezen!
Veel leesplezier! ;-)
Liefs van Mariska

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Vailen
Kitten

Bericht door Vailen »

Wow aangrijpend verhaal hopelijk gaat het al weer wat beter met jou en natuurlijk Robijn en Gaudi
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Ja hoor, @Vailen, bedankt voor je medeleven! Zoals ik hierboven al heb geschreven, kun je ALLES nalezen in het foto-album van Robijn en Gaudi (hier kom je door te klikken op de link in mijn onderschrift). Hierin BLIJF ik ook verslag doen van de ontwikkelingen bij Gaudi en Robijn (heb via de mail contact met de nieuwe baasjes van Gaudi).
In mijn album staan niet alleen foto's, maar het is dus ook een soort dagboek. Heel leuk om te lezen! ;-)
Gaudi is dan wel niet meer van mij, maar toch noem ik hem 'nog mijn' ventje.. :lol:
Ik kan hem nog niet helemaal loslaten, mijn rooi manneke! ;-)
Vandaar dat hij nog steeds genoemd wordt in mijn onderschrift..
Je bent nieuw he, @Vailen, op dit kattenforum!!? Je vindt hier heel veel nuttige informatie, je kunt vragen stellen, zelf advies geven, of reageren op een topic, en het is ook heel leuk om de verschillende foto-albums te bekijken of er zelf een aan te maken!!
Liefs van Mariska

Lovecat
Jaguar
Jaguar

Bericht door Lovecat »

He Robijn,

Ik vind je heel dapper en je hebt echt zo'n liefdevolle, respectvolle keuze gemaakt voor je lieve Robijn en ook voor Gaudi!

Ik vind het ontroerend om te lezen dat de vrouw je omhelsde; die weet dus hoe moeilijk het voor je is! Ik heb een goed gevoel over deze nieuwe 'ouders' van Gaudi als ik het zo lees in jouw verhaal.

Ik hoop dat je snel bericht krijgt hoe het Gaudi vergaat daar; je hebt je uiterste best gedaan om een gouden mandje voor hem te vinden!

Veel sterkte met het 'gat' wat er nu valt; maar kijk naar Robijn en kijk hoe stressloos ze straks is, dan weet je weer waar je het allemaal voor deed/doet!
*Dexter & *Mosa
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Natasja, je schrijft dat je hoopt dat ik snel bericht krijgt hoe het Gaudi vergaat bij zijn nieuwe baasjes.
Ik weet niet of je mijn album goed hebt doorgelezen, want ik heb dus gisterenavond al een mail gehad en heb deze mail letterlijk gekopieerd naar het album, en de tekst schuingedrukt)!
Als het goed is krijg ik vanavond mijn 2e mail van Ferry en Josje, de gelukkige 'ouders' van Gaudi!
Liefs van Mariska

Lovecat
Jaguar
Jaguar

Bericht door Lovecat »

Dan ga ik nu in je album bijlezen, zover was ik nog niet ;-) Ik had alleen dit topic gelezen tot nu toe...
*Dexter & *Mosa
Robijn
Jaguar
Jaguar

Bericht door Robijn »

Maakt niet uit, Natas! ;-)

Nog een keertje voor de duidelijkheid: alle mensen die geïnteresseerd zijn in hoe het Gaudi en Robijn nu vergaat, nu Gaudi een ander mandje heeft gevonden, verwijs ik door naar het album van Robijn en Gaudi (het album is een dagboek). Hierin doe ik (dagelijks) UITGEBREID verslag van de ontwikkelingen bij Gaudi en Robijn.
Liefs van Mariska

Plaats reactie