Poes gaat er op achteruit naar mijn idee
Re: Poes gaat er op achteruit naar mijn idee
Het is gebeurt, het is voorbij.
heb nog even met haar geknuffeld en haar toen begraven.
voelt heel vreemd maar wel goed.
een kat moet een actief leven kunnen leiden en blij zijn.
Nu komt helaas het moeilijkste gedeelte.... maar ik ben in ieder geval rustig.
heb nog even met haar geknuffeld en haar toen begraven.
voelt heel vreemd maar wel goed.
een kat moet een actief leven kunnen leiden en blij zijn.
Nu komt helaas het moeilijkste gedeelte.... maar ik ben in ieder geval rustig.
Probeer je ermee te troosten dat ze een mooi leven heeft gehad en dat je haar veel liefde hebt gegeven en zij jullie ook. Maar nu hoeft ze niet meer te lijden, nu heeft ze rust.
En ze zal voor altijd een plekje in je hart hebben.
Heel veel sterkte voor de komende zeer moeilijke tijd.
En ze zal voor altijd een plekje in je hart hebben.
Heel veel sterkte voor de komende zeer moeilijke tijd.
- pearlsofpassion
- Tijger
Veel sterkte de komende tijd.
Ik ken het helaas ook, ook het gevoel dat het graven van het graf hielp. Ik heb de meeste van mijn dieren onder mijn eigen boom in de tuin van mijn ouders begraven, en daar hebben ze keiharde kleigrond. Meestal schemerde het al of was het al donker. En dan stonden we daar allemaal en groeven om de beurt een deel want er is alleen ook geen doorkomen aan.
Ik vond daar ook altijd troost in, even super hard op de grond inhakken en de tranen laten lopen, en dan rustig afscheid nemen en begraven. De eerste schep aarde vond ik altijd het moeilijkste. Aarde op dat mooie lijfje, dat hoorde gewoon niet, alsof ik wilde ontkennen dat hij/zij niet meer leefde.
Maar het is inderdaad goed zo. Je hebt haar meer gegeven dan ze bij geboorte van had kunnen dromen.
Veel sterkte met de leegte. Ik hoop dat je overgebleven kater zich ook sterk houdt en dat jullie troost kunnen vinden bij elkaar.
Ik ken het helaas ook, ook het gevoel dat het graven van het graf hielp. Ik heb de meeste van mijn dieren onder mijn eigen boom in de tuin van mijn ouders begraven, en daar hebben ze keiharde kleigrond. Meestal schemerde het al of was het al donker. En dan stonden we daar allemaal en groeven om de beurt een deel want er is alleen ook geen doorkomen aan.
Ik vond daar ook altijd troost in, even super hard op de grond inhakken en de tranen laten lopen, en dan rustig afscheid nemen en begraven. De eerste schep aarde vond ik altijd het moeilijkste. Aarde op dat mooie lijfje, dat hoorde gewoon niet, alsof ik wilde ontkennen dat hij/zij niet meer leefde.
Maar het is inderdaad goed zo. Je hebt haar meer gegeven dan ze bij geboorte van had kunnen dromen.
Veel sterkte met de leegte. Ik hoop dat je overgebleven kater zich ook sterk houdt en dat jullie troost kunnen vinden bij elkaar.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Tom, ook ik wil je heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke tijd.
Geef Tarzan een lekkere knuffel en geniet van de mooie herinneringen aan Minouche.
Geef Tarzan een lekkere knuffel en geniet van de mooie herinneringen aan Minouche.
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Ik heb al je topics over Minouche gelezen, en tot en met vandaag voor je mee gehoopt dat ze zou genezen.
Ik ken dit grote verdriet ook, ik heb vorig jaar ook 4 maanden tussen hoop en vrees geleefd, alleen met het verschil dat ik wist dat mijn Simba het niet zou halen. Voor Minouche was er toch steeds hoop.
Je hebt echt alles voor haar gedaan!
Sterkte met het verlies van je lieve poezevriendinnetje.
Ik ken dit grote verdriet ook, ik heb vorig jaar ook 4 maanden tussen hoop en vrees geleefd, alleen met het verschil dat ik wist dat mijn Simba het niet zou halen. Voor Minouche was er toch steeds hoop.
Je hebt echt alles voor haar gedaan!
Sterkte met het verlies van je lieve poezevriendinnetje.
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011 Dirk 2024
*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
*Puk 2006-2020 3-6
Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3*
- Kattenbella
- Tijger
Tom, ook van ons heel veel sterkte. je hebt zoveel voor haar gedaan.
Ik hoop dat Tarzan je een beetje kan helpen, maar ze zal nooit te vervangen zijn.
Ik hoop dat Tarzan je een beetje kan helpen, maar ze zal nooit te vervangen zijn.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Dank allen.
Het gaat goed met me. Ik heb er vrede mee. het echte verdriet en het missen zal nog wel moeten komen, maar als we hadden geprobeerd het nog verder te rekken denk ik dat het zwaarder zou zijn geweest.
de dierenarts heeft straks nog even gebeld en vertelde ook dat ze indien dit eerder naar voren was gekomen niets had kunnen doen, ben blij dat ik geen 3 maanden rond heb hoeven lopen met het weten dat ze spoedig te overlijden zou komen.
helaas zie ik overal waar ik kijk nog steeds dingen van haar, plekken waar ze graag lag, dingen waarmee we altijd speelden. ga morgen al het speciale voer aan het asiel geven, dan kunnen die er tenminste nog iets mee doen.
Tarzan mijn andere kat ik momenteel het spoor helaas helemaal bijster, hij zoekt haar overal en miauwt alles bij mekaar. dit terwijl hij toch 20min bij haar heeft gelegen toen ik haar mee naar huis had genomen. verder is hij nog nooit in zijn leven zo aanhankelijk geweest.
Heb het vermoeden dat hij haar ook heel erg mist. net als ik.
kan ik hier iets aan doen?
Groet en dankt tom
Het gaat goed met me. Ik heb er vrede mee. het echte verdriet en het missen zal nog wel moeten komen, maar als we hadden geprobeerd het nog verder te rekken denk ik dat het zwaarder zou zijn geweest.
de dierenarts heeft straks nog even gebeld en vertelde ook dat ze indien dit eerder naar voren was gekomen niets had kunnen doen, ben blij dat ik geen 3 maanden rond heb hoeven lopen met het weten dat ze spoedig te overlijden zou komen.
helaas zie ik overal waar ik kijk nog steeds dingen van haar, plekken waar ze graag lag, dingen waarmee we altijd speelden. ga morgen al het speciale voer aan het asiel geven, dan kunnen die er tenminste nog iets mee doen.
Tarzan mijn andere kat ik momenteel het spoor helaas helemaal bijster, hij zoekt haar overal en miauwt alles bij mekaar. dit terwijl hij toch 20min bij haar heeft gelegen toen ik haar mee naar huis had genomen. verder is hij nog nooit in zijn leven zo aanhankelijk geweest.
Heb het vermoeden dat hij haar ook heel erg mist. net als ik.
kan ik hier iets aan doen?
Groet en dankt tom
tom heel veel sterkte. onze flippie was erbij toen sjefke insliep, maar die leek het ook neit te begrijpen. vaak helpt het zo om afscheid te nemen voor een kat, bij ons was dit ook niet zo. flippie heeft alles afgezocht naar sjefke en dit heeft vrij lang geduurd. aangezien flippie ook dezelfde besmettelijke ziekte bleek te hebben konden we geen nieuw vriendje voor haar halen. anders hadden we dat zeker gedaan. maar wacht af tot jij daar aan toe bent. nu mist tarzan minousch heel erg, maar mogelijk dat over een tijdje hij vooral een kameraadje mist en zich eenzaam voelt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Heel veel sterkte met het verlies van jou lieve dierbare Minousch. Je hebt het juiste voor haar gedaan, je liet haar los met je liefde zodat ze niet langer hoefde te lijden. Daar zal ze je dankbaar voor zijn.
Ik heb hier de katten ook altijd afscheid laten nemen door ze te laten ruiken en laten zien dat hun kameraadje overleden was. Wat sneu dat tarzan haar zo mist, samen kunnen jullie elkaar troosten.
Heel veel sterkte met het verdriet, je deed wat je kon en meer kan niet
lieve Minouch rust zacht, nu voel je geen pijn meer en ben je vrij
Ik heb hier de katten ook altijd afscheid laten nemen door ze te laten ruiken en laten zien dat hun kameraadje overleden was. Wat sneu dat tarzan haar zo mist, samen kunnen jullie elkaar troosten.
Heel veel sterkte met het verdriet, je deed wat je kon en meer kan niet
lieve Minouch rust zacht, nu voel je geen pijn meer en ben je vrij
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
Hallo,
Er is nu een dag voorbij en in heb echt het gevoel iets te missen.
de andere kat lijkt er gelukkig vrede mee te hebben, maar als ik niets te doen heb zoals nu moet ik toch steeds aan haar denken.
ben door haar vandaag zelfs na een andere auto gaan kijken, omdat je jezelf toch bedenkt dat het leven zo afgelopen kan zijn en je er zoveel mogelijk van moet genieten.
ook gelijk al haar medicijnen weggegooid en dan zie je toch ook wat ze allemaal moest verduren.
voel me er gewoon ziek van
Er is nu een dag voorbij en in heb echt het gevoel iets te missen.
de andere kat lijkt er gelukkig vrede mee te hebben, maar als ik niets te doen heb zoals nu moet ik toch steeds aan haar denken.
ben door haar vandaag zelfs na een andere auto gaan kijken, omdat je jezelf toch bedenkt dat het leven zo afgelopen kan zijn en je er zoveel mogelijk van moet genieten.
ook gelijk al haar medicijnen weggegooid en dan zie je toch ook wat ze allemaal moest verduren.
voel me er gewoon ziek van
- Kattenbella
- Tijger
Tom,
Ik vind het zo naar voor je.
Misschien helpt het je als je een afscheid voor haar maakt bij de topic afscheid. heb je foto's van haar?
Ik weet dat ik daar zelf heel veel aan heb en het af en toe terug kan lezen.
Nogmaals heel veel sterkte!
Ik vind het zo naar voor je.

Misschien helpt het je als je een afscheid voor haar maakt bij de topic afscheid. heb je foto's van haar?
Ik weet dat ik daar zelf heel veel aan heb en het af en toe terug kan lezen.
Nogmaals heel veel sterkte!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Het is heel normaal dat je aan haar moet denken en haar mist.; Dat hoort er allemaal bij.
Ik ben in de dagen er na altijd jantje lacht jantje huilt. Alleen jij bepaalt je rouw periode, het gemis blijft maar uiteindelijk wen je daar aan, leuk is het niet.
Nogmaals heel veel sterkte, je had echt een zorgenpoes op het laatst, jouw leven stond in het teken van zorgen om haar en nu dat er niet meer is moet je iets anders vinden om je op te concentreren
Ik ben in de dagen er na altijd jantje lacht jantje huilt. Alleen jij bepaalt je rouw periode, het gemis blijft maar uiteindelijk wen je daar aan, leuk is het niet.
Nogmaals heel veel sterkte, je had echt een zorgenpoes op het laatst, jouw leven stond in het teken van zorgen om haar en nu dat er niet meer is moet je iets anders vinden om je op te concentreren
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy
Jeetje Tom, wat een rotberichten.... heel veel sterkte de komende tijd.
Liefs van Margot, katzels Puma & Storm (geb. 08-02-2011) en nijntjes Rambo (04-2010) en Nala (07-2010)!!!