katten en vrieskou

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: katten en vrieskou

Bericht door Kattenbella »

Mijn complimenten voor alles wat je doet voor de katten, echt niet te geloven hoe gemakkelijk hun zogenaamde baasjes met hen omgaan.
heel veel succes, zo te lezen gaat het wel goedkomen!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
sharon24
Lynx
Lynx
Berichten: 118
Lid geworden op: 05 feb 2010 22:12

Re: katten en vrieskou

Bericht door sharon24 »

wat associaal gedrag serieus waarom heb je dan katten zelf lekker in t zonnetje en je katten maar in de schuur dumpen.. Snap niet waarom de katten niet thuis kunnen blijven en jij de sleutel krijgt om te verzorgen of vertrouwen ze je t huis niet toe maar de katten wel?
Walgelijk!

Overigens erg lief van jou dat je zo begaan bent met ze..

Maar ja ze zijn tenminste niet in het asiel gedumpt

Groetjes,

kopje van Farel en snoetje van Babie
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5504
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: katten en vrieskou

Bericht door nellebel »

als er een medaille kon worden uitgereikt aan de grootste dierenvriend, stond jij zeker bovenaan mijn lijstje. wat jij allemaal doet voor de katten van een ander die lekker zelf in de zon ligt en zijn beestjes laat creperen. chapeau.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: katten en vrieskou

Bericht door Chiquita98 »

Ik heb ook enorme bewondering voor je. Krijg steeds kippevel ook als ik weer de nieuwe berichtjes lees.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie