Maar ik heb zo vaak het gevoel dat mensen al snel een grens hebben bereikt (en dat geldt voor dierenartsen en voor kattenpersoneel), terwijl het er in eerste instantie misschien niet erg hoopvol uit ziet (en dat was bij Noa absoluut het geval), maar dat het dan toch ten goede kan keren. Maar dat weet je niet van tevoren.
Zo is daar Misty van Bella met een nog hogere crea dan Noa en zij had al besloten dat het genoeg was. Ik heb op haar ingepraat, want ook Misty is nog een jonge kat, in de hoop dat ze Misty toch nog een kans wilde geven en zie, Misty is er ook nog!
En onderhuids infuus geven is denk ik ook afhankelijk van vooral de leeftijd van de kat en de conditie van de andere organen. Wij hebben het ongeveer 6 weken gedaan, eenmaal per week 150 ml. De dierenarts was het er niet mee eens want "Noa is doodziek en waarom zou je haar leven nog langer zo rekken?!" (andere da dan die we normaal hebben). Maar wij zagen geen zieke kat en na veel soebatten kregen we toch infuus mee.
Toen Noa half april van Atjo hom.korreltjes kreeg, hoefde het niet meer, maar wanneer ze nu weer slechter wordt, aarzel ik geen moment.
Bij Cochi, die bijna 17 is, zou ik het echter niet meer doen want ze vinden het niet fijn en ook al is het maar eventjes, zo´n oude kat wil ik dan niet meer plagen (ja, een jonge kat dus wel!

Inmiddels zijn we weer aardig