Ik heb een tijdje geleden hier een bericht gepost dat mijn kater magerder werd. Daarna helaas andere persoonlijke probleempjes gehad en zodoende niet meer online geweest.
Ik heb met Spooky een bloed en schildklier onderzoek laten doen bij da. Deze waren beide met een goede uitslag. Da wou toch nog rontgefoto laten maken en hieruit bleek helaas dat hij longtumoren heeft. Helaas niet meer te verhelpen. Puntie laten doen of eventueel chemo zou teveel bijwerkingen hebben voor het arm beestje waardoor hij echt ziek kan worden.
Hoe lang het nog duurt was niet te zeggen. Kan 1 week zijn, paar weken of als hij erg sterk is misschien nog wel paar jaartjes. Zo verder merk ik gelukkig nog niks aan hem.
Zou wel kunnen gaan merken aan hem dat hij kort ademig is of last gaat krijgen van benauwdheid.
Vind het zo rot toen ik dit te horen kreeg, had ik totaal niet verwacht, da zelf ook niet vooral omdat het bloed in orde was.
Heeft iemand anders dit al eens mee gemaakt. Dan kan ik me misschien een beetje voorbereiden op wat me nog te wachten staat. Ben nu ook beetje bang dat ik hem een keer languit op de grond aantref als ik thuis kom.
Hij is nu op dit moment gelukkig nog niet aan het lijden en heeft geen pijn en denk er daarom ook nog niet aan om hem te laten inslapen. Zei de da zelf ook.
Hoop in ieder geval ondanks het slechte nieuws toch nog lang plezier van hem te kunnen hebben want hij is zo'n braaf beestje, zou niet zonder hem kunnen

[url]file://localhost/C:/Users/rachelle/Pictures/DSC_0038.JPG[/url]