Ik heb een vraagje over me kat. Ik zal hem eerst voorstellen.
Zijn naam is Cuba en zijn leeftijd is 13/14 jaartjes jong. Hij is een rode kater en hij is geholpen. Hij gaat ook niet naar buiten want dat hebben we liever niet. Hij heeft nog 1 broetje en een vriendje waar hij mee samen is.
Ik zal uit leggen wat er met hem aan de hand is.
Rond oud en nieuw ging hij heel vreemd lopen met zijn achter beentjes, het leek net toen of zijn twee beentjes uit de kom waren. We zijn toen gelijk met hem naar zijn dierenarts gegaan. Daar heeft de dierenarts foto's van zijn ruggegraad gemaakt en daar kwam uit dat hij een hernia had. (vreemd dat een kat ook een hernia kan hebben) En zijn zenuwen in zijn achter benen leken minder te worden. Hij was ook bij zijn bips af gevallen.Toen heeft hij van de dierenarts prednison als een prik gekregen en hij kreeg wat tabletjes mee die ik aan hem moest geven. Toen leek het weer normaal(dus goed) met hem te gaan, hij was nog wel suf dat kwam waarschijnlijk door de medicijnen.
Toen waren de medicijnen op en zins anderhalfe week gaat het niet goed met hem. De helft van zijn gezicht beweegt hij niet meer (dus zijn oog en oortje en die kant van zijn mond) hij kan wel zijn knipvlies bewegen. Dij valt ook iedere keer om. Het lijkt net of hij zijn everwicht niet kan bewaren. Ook als hij loopt en er gebeurt, iets om hem heen, wat hij van schrikt dan valt hij ook bijna of hij valt op zijn zij kant ( ik weet niet welken kant precies dat is). En hij zoekt ook de hele tijd rust op. En ook als we iets harder praten of iets roepen. Dan schrikt die op, dan rent die naar de slaap kamer toe en blijft hij daar. We zijn hierom ook weer naar de dierenarts Gegaan een paar dagen terug. De dierenarts weet niet precies wat er met hem aan de hand is. ze denkt wel aan een paar opties. Maar daar willen wij als baasje van hem niet over na denken. We hebben ook een grote bloed onderzoek bij hem laten doen. Maar daar kwam niet echt heel veel uit.
Misschien weet iemand anders wat er met hem aan de hand is? Want we maken ons erge zorgen.
Alvast bedankt voor de reacties