mijn poes figaro is ziek
mijn poes figaro is ziek
heb al paar dagen dat mijn katers wel toch 1 van de 3 niet meer zindelijk is een in de wc op het tapijt zijn behoefde doet heb een extra kattebak gezet en nu kom ik het niet meer tegen nu heb ik wel gezien dat figaro de kleinste in huis bijna 2 jaar oud onder zijn linker voorpoot met een cirkel zit van ongeveer een diameter of 4 kaal is er zit daar een korstje op en het zit wel enorm dik durf nu ook niet zeggen een gezwel kweet het niet zijn er nog mensen die dit gezien hebben
humpy 7 jaar katter, james 6 jaar katter, figaro 2 jaar katter
de schatkes van poezen
de schatkes van poezen
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Re: mijn poes figaro is ziek
Ik zou adviseren naar de dierenarts te gaan.
Zelfs een ervaren dierenarts zou niet kunnen bepalen wat het is, aan de hand van geschreven tekst.
Onervaren forumgangers dus al helemaal niet.
Voor het wildplassen is het advies aantal katten plus 1 dus 4 bakken in jouw geval.
Ik neem aan dat ze gecastreerd zijn.
ik zou er goed opletten in wat voor houding ze plassen en of ze regelmatig alsmaar de bak op en af gaan.
Bij twijfel, urine laten nakijken op blaasgruis.
Wat voor voer geef je? Bij voer uit de supermarkt heb je namelijk meer kans op blaasgruis dan
met de betere A-merken.
Zelfs een ervaren dierenarts zou niet kunnen bepalen wat het is, aan de hand van geschreven tekst.
Onervaren forumgangers dus al helemaal niet.
Voor het wildplassen is het advies aantal katten plus 1 dus 4 bakken in jouw geval.
Ik neem aan dat ze gecastreerd zijn.
ik zou er goed opletten in wat voor houding ze plassen en of ze regelmatig alsmaar de bak op en af gaan.
Bij twijfel, urine laten nakijken op blaasgruis.
Wat voor voer geef je? Bij voer uit de supermarkt heb je namelijk meer kans op blaasgruis dan
met de betere A-merken.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
als onze poes op rare plaatsen gaat plassen, dan klopt iets niet.
dan is wat niet in orde, wil ze dat op de een of ander manier duidelijk maken.
het beste is, naar de dierenarts gaan.
dan is wat niet in orde, wil ze dat op de een of ander manier duidelijk maken.
het beste is, naar de dierenarts gaan.
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Casper* hier had ineens een bult op haar rug, die voelde hard aan. Maar de bult was niet kaal verder.
Als je echt wilt weten wat het is moet je naar de da, ik zou er zelf niet aankomen, het kan bijv een abces zijn en als die van binnen openspringen ben je verder van huis.
Neem gelijk een plasje mee wat je apart moet opvangen, bij onzindelijkheid heb je vaak blaasproblemen zoals blaasontsteking en/of blaasgruis
Als je echt wilt weten wat het is moet je naar de da, ik zou er zelf niet aankomen, het kan bijv een abces zijn en als die van binnen openspringen ben je verder van huis.
Neem gelijk een plasje mee wat je apart moet opvangen, bij onzindelijkheid heb je vaak blaasproblemen zoals blaasontsteking en/of blaasgruis
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
heb nog gebeld naar de dierenarts en morgen mag ik gaan ja heb het haar verteld maar het is zo moeilijk als je 3 katten in huis hebt voor te weten welk het nu is van het plassen nu heb een kattebak extra gezet dicht bij de wc van ons en tot u toe doen ze het niet meer ze zijn beide gecastreerd en ze gaan naar buiten nu het kouder is buiten zitten ze enorm binnen nu moet ik ook bij zeggen dat er nu al 4 maand een baby in huis is en eindelijk kan ik niet klagen over hun gedrag naar de kleine toe. morgen eens goed klappen het kan mms figaro zijn die plast omdat hij ziekjes is hopelijk krijg ik geen slecht nieuws en is hij gouw terug normaal want tis een schat van een katter 

de schatkes van poezen
de schatkes van poezen
goed nieuws figaro had een access van morgen was het soort gezwel weg en er zat een gaatje gebeld naar de dieren arts en moet mij geen zorgen maken
de schatkes van poezen
de schatkes van poezen
Fijn dat het een abces was ( ik neem aan dat je dat bedoelt met acces?)
Maar ik zou het plassen wel in gaten houden. Probeer degene op heterdaad te betrappen en vang van die kat een plasje op want katten horen niet onzindelijk te zijn
Maar ik zou het plassen wel in gaten houden. Probeer degene op heterdaad te betrappen en vang van die kat een plasje op want katten horen niet onzindelijk te zijn

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
en kipjes Kayla en Lucy