Vannacht veel piepmauwtjes op het hoofdkussen naast me. Als ik haar aaide was het weer even goed, voor een half uur, daarna begon ze weer. Gebroken nacht dus, maar ja is voor een goed doel.
Vandaag een paar keer neusjes gegeven aan Guusje zonder gebrom, en een keer uitgehaald toen ze van Guusje schrok. Guusje bromt alleen af en toe wat, maar haalt nooit uit, loopt eerder weg. De honden zijn nu bang voor haar, want als die te dichtbij komen kunnen ze ook een mep verwachten. Sarah bepaalt wanneer en tot hoever, maar gaan ze over die grens.. Eigenlijk valt het allemaal erg mee, is een kwestie van tijd voordat de rangorde bepaald is. Het is gewoon een dametje die goed weet hoe ze het hebben wil, maar dat herkennen wij wel toch

Ze is naar mij toe erg lief en knuffelig, totdat ik bijv. in haar oor wil kijken, dan geeft ze duidelijk aan door weg te willen of een nageltje uit te slaan dat ze dit niet wil.
Mijn zoon heeft ze ook al helemaal ingepakt met haar gekroel en gespin, terwijl hij eerst zijn twijfels had over een kat erbij, zo zie je maar hoe snel je een man inpakt als je je charmes in de strijd gooit
Hier even wat foto's van Sarah (roepnaam Saartje

)
Eerste kennismaking met Guusje:
Op schoot ze was er net anderhalf uur:
Uitgevloerd op de vensterbank:
Vanmorgen spelend met een muisje:

Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty, honden Luna, Sophie en Nala.