Ik heb die kattenwoontoren, maar ze liggen er hier niet heel veel in/op moet ik zeggen.
Maar ik heb er eerder ook 2 manden vandaan en die vinden ze allemaal heel fijn.
Ik heb vandaag wel die dekentjes voor katten gekocht.
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
Op dit moment staat de woontoren buiten bereik van de katten Ik wissel het een en ander regelmatig om zodat het weer nieuw voor ze lijkt als ik het te voorschijn haal
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
Ik had die toren binnen staan en ze taalden er niet echt naar. Nu staat ie buiten onder het afdak op een hoge plank en vooral in de zomer liggen ze er regelmatig in.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Ik heb die paal van 39,99 en er wordt dankbaar gebruik van gemaakt!!! Favoriete speel en hangplek van de bengeltjes. Vooral dat "schaaltje" bovenin daar slapen ze voortaan elke dag op en naar de mandjes wordt niet omgekeken. Heb m voor dierendag afgelopen jaar gekocht en hij is nu al niet meer helemaal beige haha. Hij is stabiel alleen wel goed de imubsjes vast draaien. Schaaltje was laatst wankel maar even aandraaien met het bijgeleverde sleuteltje en voila klus geklaard. Maar hij heeft echt al zen geld opgebracht. Alleen in dat hol onderin gaan ze niet in dus dat is nu opbergplaats voor muizen, speelfretjes, kong kickeroo e.d geworden dus toch multi functioneel. En als onze kees een speeltje zoekt haalt ie t er vanzelf weer uit.