Hebben die vriend en jullie dochter misschien iets aangevoeld?
Jemig wat een wonder, ben ook wel benieuwd wat het nu geweest is.
Gelukkig is hij er nu nog.
Kat eet niet meer
Re: kat eet niet meer
Luna (13) Timmy & Indy(9)
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
*Sylvester, Nero, Mickey, Oscar, Tommy, Lizzy
Groetjes, Denise
Time spent with cats is never wasted!
- Chiquita98
- Tijger
Wat een groot wondertje is Brandy. Ik weet dat het goed bedoelt is dat je zegt: geef niet te snel op, maar ik vind wel dat je dan de keuze van de baasjes onderuit haalt die wel hebben besloten om hun diertje in te laten slapen. Omdat ze hun diertje niet meer wilden laten lijden. Jullie hebben heel veel geluk gehad en soms zijn de dingen zoals ze zijn. Mijn chiquita werd ineens heel snel ziek en ze kwam op een gegeven moment niet meer van haar plek af en wilde niet meer eten en drinken. Ik heb haar toen na 2 weekjes in laten slapen. Achteraf bleek ze waarschijnlijk 2x een hersenbloeding te hebben gehad. Ik ben heel blij dat ik wel het besluit snel heb genomen om haar te laten inslapen.
Elke situatie is weer anders en ik vind het wel heel fijn om te horen dat er nog wondertjes rondlopen! Geniet maar lekker van Brandy.
Elke situatie is weer anders en ik vind het wel heel fijn om te horen dat er nog wondertjes rondlopen! Geniet maar lekker van Brandy.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Wat fijn en heerlijk dat het achteraf goed is gekomen met Brandy!!!!
Wat zullen jullie blij en vooral opgelucht zijn!!
Wat zullen jullie blij en vooral opgelucht zijn!!
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
Wow, dat is een goed begin van 2012, als je dat verteld, het is een wondertje!
Hij wil nog zo graag bij jullie blijven!
Als... hij eens moet aansterken, of eens wat minder wil eten, heb ik een goede tip voor je, je weet het nooit!
Kijk maar eens bij:
Viyo recuperation kat
Kijk maar eens bij:
Viyo recuperation kat
Nee, wij weten nog steeds niet waarom hij zo ineens is opgeknapt, maar wel dat hij doodziek was en zijn nieren en hartje, maar dus ook zijn levenslust hem bijna in de steek lieten....
Gelukkig is hij er nog en ja, hij zit elke avond weer op mijn schoot achter de pc en heeft al weer zijn kattestreken terug.... daar zijn katten toch voor.
Het is onze levende muizenval in huis...! dus alle muizen in de buurt opgelet, Brandy is back in town.....and.... back in business!
Nogmaals iedereen edankt voor jullie medeleven en lieve en warme reacties
Christo
Gelukkig is hij er nog en ja, hij zit elke avond weer op mijn schoot achter de pc en heeft al weer zijn kattestreken terug.... daar zijn katten toch voor.
Het is onze levende muizenval in huis...! dus alle muizen in de buurt opgelet, Brandy is back in town.....and.... back in business!
Nogmaals iedereen edankt voor jullie medeleven en lieve en warme reacties
Christo