Jaaa Dinie is helemaal duidelijk!! Bedankt!
Als je die eerste foto neemt vanuit de positie waarvan jij hem neemt zo ziet het eruit vanuit mijn haldeur(dus jouw voordeur).
Ik kijk dan tegen mijn voordeur aan bij de trap waar jij je ladenkastje heb staan.
Ik zit al te denken aan kamerschermen of vouwdeuren.
Voordeur afgeschermd van katten
- Chiquita98
- Tijger
Re: Voordeur
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Wat een handige oplossing zo, je moet er maar opkomen. Hier zou zo'n tussendoor ook een uitkomst zijn. Als ik mensen aan de deur heb, collectes of iets dergelijks, neem ik de sleutel mee en doe de voordeur achter me dicht. Of ik vraag of ze binnenkomen maar dat vraag je ook niet aan iedereen
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
- Chiquita98
- Tijger
Zo ziet het er bij dus uit vanaf mijn haldeur genomen. Ik heb een hele kleine hal

Via de haldeur zouden de katten dan naar boven gaan.

Via de haldeur zouden de katten dan naar boven gaan.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
haha het was even freubelen - hoe krijg ik dit helder in beeld - gelukkig goede hulp van glippertje RikChiquita98 schreef:Jaaa Dinie is helemaal duidelijk!! Bedankt!
Als je die eerste foto neemt vanuit de positie waarvan jij hem neemt zo ziet het eruit vanuit mijn haldeur(dus jouw voordeur).
Ik kijk dan tegen mijn voordeur aan bij de trap waar jij je ladenkastje heb staan.
Ik zit al te denken aan kamerschermen of vouwdeuren.
het was niet mijn ontwerp - ik had de klusjesman het probleem uitgelegd en gevraagd naar een mogelijkheid de trap af te sluiten. De huiskamer staat altijd wijd open, als de bel gaat kan die dicht natuurlijk. Maar dat plan wat de klusjesman bedacht is nog handiger, nu hoeft de huiskamer niet dicht.
Voor die extra deur er was deed ik net als Anne, sleutel in broekzak en voordeur dichttrekken en buiten communiceren met wat/wie er voor de deur staat.
Na de verhuizing is bijna het gehele verhuisbudget in katten-assecoires gaan zitten.
Het plaatsen van een ander raam, zodat er een luikje onder kon was het prijzigd. Dat is ook door een ander bedrijf gedaan
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
- castratenkoor
- Tijger
- Contacteer:
Ja hele andere situatie zo die trap naast de voordeur. Een beetje klusjesman moet toch een hoog model deur kunnen maken waarmee je in een beweging de trap af kan sluiten.
dat was hier ook een optie, dus het KAN wel.
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
- Chiquita98
- Tijger
Ik zit te denken aan een constructie voor de trap langs tot aan het muurtje en daar tegen aan een vouwdeur tegen de wc-wand aan(wand rechts foto)
Dan kunnen de katten net langs die constructie de trap oplopen.
Misschien ook maar eens een klusjesman vragen
Dan kunnen de katten net langs die constructie de trap oplopen.
Misschien ook maar eens een klusjesman vragen
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
- Chiquita98
- Tijger
Ja de trap afsluiten kan dan wel maar dan heb ik ze nog in de hal en kunnen ze de voordeur nog uit.castratenkoor schreef:Ja hele andere situatie zo die trap naast de voordeur. Een beetje klusjesman moet toch een hoog model deur kunnen maken waarmee je in een beweging de trap af kan sluiten.
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier