Is mijn kitten krols?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
miloutje4
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 sep 2011 14:07

Is mijn kitten krols?

Bericht door miloutje4 »

Ik heb een klein vraagje: Ik heb een kitten van bijna 6 maanden maar sinds een tijdje vraagt ze heel veel aandacht, miauwt ze om onverklaarbare redenen, kruipt ze de hele tijd in mijn nek, rolt over haar rug en duwt met haar pootjes in mijn huid. Is ze krols of is ze gewoon erg aanhankelijk? Ik weet dat veel krols katten ook over de grond gaan wrijven maar dat doet zij niet. Ik weet niet zo goed wat het is want als het krolsheid is dan breng ik haar naar de dierenarts voor sterilisatie.

Als iemand weet wat dit zou kunnen zijn dan zou ik het erg op prijs stellen als iemand mij kan vertellen wat dit is.

groetjes
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Is mijn kitten krols?

Bericht door Adriana »

het antwoord is twee maal ja!
graag zo snel mogelijk afspraak met je dierenarts voor castratie want ja ze is krols en dat is met 6 maanden toch ook niet helemaal een verrassing?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
miloutje4
Huiskat
Huiskat
Berichten: 17
Lid geworden op: 19 sep 2011 14:07

Re: Is mijn kitten krols?

Bericht door miloutje4 »

Adriana, bedankt voor je antwoord. Ik dacht ook al er klopt iets niet:p Maar ik heb een oudere kat die krijg ik gecastreerd en al thuis dus ik heb niet echt ervaring met hoe katten doen als ze krols zijn vandaar mijn vraag. Maar inderdaad snel naar dierenarts voor castratie. Bedankt voor het antwoord!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Is mijn kitten krols?

Bericht door Anne »

Vertel je da wel dat ze op het moment krols is zodat je da daar rekening mee kan houden...
Je kan beter wachten met steriliseren totdat de krolsheid voorbij is
Je houdt haar wel binnen?
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie