Ervaring asielen
Ervaring asielen
Wie heeft er ervaring met het dierenasiel Winschoten en/of het dierenasiel de Swinge Drachten?
Re: Ervaring asielen
rechtsboven zit een zoekfunctie en als je daar dierenasiel winschoten in geeft dan krijg je 7 berichten met informatie/ervaringen over dat asiel. idem drachten en even zelf zoeken..
Sorry, bedankt voor de tip. 

oh graag gedaan hoor! en als je nieuw bent op een forum dan weet je gelijk nog niet alles.
ik gebruik zelf de zoekfunctie op het forum heel vaak, want doorgaans is er al over bepaalde onderwerpen geschreven en staat de info al op een rijtje..
veel succes trouwens! ga je daar kijken of er een 'klik' is?
ik gebruik zelf de zoekfunctie op het forum heel vaak, want doorgaans is er al over bepaalde onderwerpen geschreven en staat de info al op een rijtje..
veel succes trouwens! ga je daar kijken of er een 'klik' is?
Ik weet het nog niet. Ik woon zelf het dichtste bij het asiel in Beilen, maar hoorde van iemand dat zij geen goede ervaring had met de nazorg. Zij had een kat die niet at, heel gedoe en ze zou daar over teruggebeld worden en dat is niet gebeurd. Maar hier staan juist weer positieve dingen op het forum en ze hebben ook wel veel keuze in katten, zag ik net.
ga gewoon kijken en houd de reacties in je achterhoofd.
t zijn altijd toch incidenten en het zou jammer zijn als je daardoor op het verkeerde been wordt gezet..
t zijn altijd toch incidenten en het zou jammer zijn als je daardoor op het verkeerde been wordt gezet..
Nog even een berichtje van mij in dit topic. Ik ben naar het asiel in Beilen gegaan en ben daar fantastisch geholpen. Heel aardige medewerkster die mij hielp. Dat wou ik toch nog even gezegd hebben.
Ik ken beide asiels en ben tevreden over beiden. Uit Winschoten komen Hobbel en Hummel die eerst bij de manager in het pleeggezin zaten wegens herstel ( Hummel oogverwijdering operatie ivm ernstige niesziekte en Hobbel wegens amputatie van haar achterpoot)
Hobbel en Hummel zijn heel liefdevol opgevangen daar. Personeel is betrokken bij hun dieren.
In Beilen ( mijn ervaring) ligt het eraan met wie je spreekt. Happy, Roedi, Joep en Polleke komen daarvan daan. Ze zaten verspreid bij gastgezinnen.
De een is wat enthousiaster dan de ander.
Maar goed, inmiddels ben je geholpen.
Je hebt de eerste 14 dagen altijd recht op de dierenarts van het asiel mocht je dier ziek worden.
Bij Tim, (onze hond die daar ook vandaan komt) hebben we geen goede ervaring. We zaten na een halve week dan ook gelijk bij de da van het asiel vanwege een niet vermelde voedselallergie.
Maar daar is Tim niet minder lief om
En mocht ik ooit daar weer een hond weghalen, dan weet ik dat.
Altijd goed tegenwoordig om je eigen gezond verstand mee te nemen
Hobbel en Hummel zijn heel liefdevol opgevangen daar. Personeel is betrokken bij hun dieren.
In Beilen ( mijn ervaring) ligt het eraan met wie je spreekt. Happy, Roedi, Joep en Polleke komen daarvan daan. Ze zaten verspreid bij gastgezinnen.
De een is wat enthousiaster dan de ander.
Maar goed, inmiddels ben je geholpen.
Je hebt de eerste 14 dagen altijd recht op de dierenarts van het asiel mocht je dier ziek worden.
Bij Tim, (onze hond die daar ook vandaan komt) hebben we geen goede ervaring. We zaten na een halve week dan ook gelijk bij de da van het asiel vanwege een niet vermelde voedselallergie.
Maar daar is Tim niet minder lief om

En mocht ik ooit daar weer een hond weghalen, dan weet ik dat.
Altijd goed tegenwoordig om je eigen gezond verstand mee te nemen

grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes