Hallo,
Wij hebben 2 kittens van 4 maanden oud.
Volgende week gaan we van dinsdagochtend tot donderdagmiddag weg.
We zijn van plan om woensdag bij ze langs te gaan om de bak schoon te boeken, eten te geven en met ze te knuffelen. We zetten genoeg eten en drinken klaar.
Kan dit zo? Of heeft iemand nog tips?
Twee kittens alleenlaten?
- pearlsofpassion
- Tijger
Re: 2 ktitens alleen laten?
Ik vind dat dat wel kan, omdat ze met twee zijn.
Maar dat is eigenlijk iets wat iedereen voor zichzelf aan moet voelen.
Als je weet dat geen van beide het eten meteen zal opeten, kan dat volgens mij prima zo. Zet wel zeker voldoende water neer. Kittens durven nogal eens met de waterbakjes gaan spelen en plensen als ze zich zouden gaan vervelen.
Het is echter niet zeker dat ze dat gaan doen, want ze hebben elkaar, maar je weet maar nooit.
Maar dat is eigenlijk iets wat iedereen voor zichzelf aan moet voelen.

Als je weet dat geen van beide het eten meteen zal opeten, kan dat volgens mij prima zo. Zet wel zeker voldoende water neer. Kittens durven nogal eens met de waterbakjes gaan spelen en plensen als ze zich zouden gaan vervelen.
Het is echter niet zeker dat ze dat gaan doen, want ze hebben elkaar, maar je weet maar nooit.

Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
- Chiquita98
- Tijger
Ik vind ook wel dat het kan. Als er maar elke dag iemand even is en dat is zo in jullie geval. Voldoende water, voer en speelgoed en ze vermaken zich wel.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Ja hoor, dat overleven ze wel!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan
Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Kopstootje van Tarzan

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Re: Twee kittens alleenlaten?
Is prima gegaan
- Chiquita98
- Tijger
Re: Twee kittens alleenlaten?
Nou helemaal mooi!
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier