Sinds iets langer dan een maand hebben we vlooien ontdekt bij onze kater van nu bijna 8 maand.
We hebben hem direct een vlooienbandje aangedaan (het was zondag en apothekers waren dicht en dit was het enige dat we in huis hadden) en 2 dagen later frontline pipetten gaan halen in de apotheker. Ondertussen had mijn kater ook al een wondje door het bandje dus geen vlooienbandjes meer hier. Dus de pipetten tussen zen schouders enzo gedaan.
Na 1,5 week zagen we geen verbetering en hij zonderde zich steeds meer af zijn we biokill gaan halen dat je op de kat en op de omgeving zoals sofa's enzo mag spuiten. nog steeds geen verbetering.
Nu vorige week hebben we hem gewassen met anti vlooien shampoo speciaal voor katten en voordat meneer terug wegmocht uit de badkamer hebben we eerst het hele appartement ingespoten met biokill (de fles is dan ook op nu

Nu zijn we echt wel ten einde raad en weten niet meer wat we nog kunnen proberen om onze kat vlooivrij te krijgen.
Kan iemand me misschien helpen??
Ik had nog een vraagje maar weet niet in welk topic dit moet maar mijn kater plast in de zetel en dit heeft ook een enorme geur

groetjes