Dia: goed lezen wat er staat, asjeblieft en dit is wat ik schreef:
"en ach ja, daar gaan we weer met een dierenarts-advies."
er zijn goed werkende alternatieven aangedragen en er is op een goeie manier geprobeerd antwoord te geven en mee te denken in Fabieke's situatie, zoals dat eigenlijk in heel veel topics gebeurt.
kansarmedieren schreef:en ben inderdaad erg kritisch ook naar de stellingen die hier ingenomen worden.
Ik vind het wel heel verwarrend voor de mensen die een vraag hier neerleggen om zo stellig te horen dat de dierenarts fout zit. Dat probeerde ik ook uit te leggen, je hebt de kat niet gezien je weet niet wat er precies aan de hand is enz. Maar van de andere kant is het ook vreemd dat mensen hier vragen neerleggen als de kat doodziek is. Maar ik zie ook aan jullie reactie dat jullie daar ook mee zitten.

.
er wordt hier heel erg veel meedenk-werk geleverd door een aantal ervaren kattenliefhebbers.
we leggen uit, lichten toe en dragen ook andere opties aan. en spelen niet voor dierenarts!
als je iets langer meeleest en meeschrijft dan weet je dat we, zodra we maar een sprankje twijfel hebben, iemand onmiddellijk als de heisodemieter naar de dierenarts verwijzen.
dus we houden geen mensen weg bij dierenartsen en dokteren al helemaal niet zelf, is mijn mening en indruk.
en als mensen goeie ervaringen hebben met bepaalde middelen of behandelingsmethodes, dan is het toch niet verkeerd om die met elkaar te delen?
lees eens een stuk in Pluisje, de topic over nierfaalkatten....
en ja, mijn persoonlijke ervaringen, zeker toen als starter, met een aantal dierenartsen is bagger!
en ik ben niet de enige..
en ik ben altijd heel blij als ik van ervaringen van anderen kan leren, net zoals ik mijn ervaringen hier op het Forum zet, zodat anderen....