Nero ging toch steeds terug op de grond liggen, ik had de kussentjes al weg gehaald omdat ik dacht dat ze daardoor misschien niet lekker kon liggen.
Dat haar temp niet goed is maak ik me echt wel zorgen om.
Dus toen heb ik een grote dikke slaapzak gepakt en die voor haar mandje gelegd zodat ze kon liggen zoals ze wilde maar toch niet op de koude vloer lag, en dat werkt.
Ik ga straks warmte kussens neer leggen op een plek waar het niet in de weg ligt dan kan ze zelf kiezen of ze daar wil liggen of niet.
Ze ligt sowieso bij de verwarming in de buurt ook als ze op de slaapzak ligt, het is hier bloed heet maar ja het moet maar even

Mijn kater gaat nu snachts in een andere kamer, de deur staat daar open dan kan hij de gang in en ook nog een andere kamer deur, zodat hij ook de ruimte heeft, alles staat erbij, zijn mandje, de kattenbak eten en drinken, en hij lijkt het geen probleem te vinden.
Ik wil toch goed in de gaten houden hoeveel nero eet, drinkt en poept, maar heb helaas slaap nodig en als ik Nero verplaats is ze heel onrustig dus dan maar deze manier.
Maar voel me wel schuldig naar Oscar ( mijn kater toe)
Hebben katten als de anaalklieren uitgeknepen zijn daar last van? ik denk namelijk van wel, maar ik durf nu niet zo goed calendula op haar achterste te smeren.
weet iemand hier een antwoord op?
Ze eet en drinkt goed, lopen doet ze nog steeds vreemd, ze doet niet zwalken.
Maar het is net alsof ze beetje wijdbeens loopt, alsof ze iets aan haar heupen heeft maar dat was de vorige keren over als ze gepoept had, maar misschien dat haar achterste heel erg zeer doet ofzo.