Poes van 12 steriliseren

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Gebruikersavatar
Mirjam86
Cheetah
Cheetah
Berichten: 862
Lid geworden op: 15 apr 2011 11:08
Locatie: Assen

Re: Poes van 12 steriliseren

Bericht door Mirjam86 »

Nog lang geen 12! Nog geeneens 12 maanden zelfs, maar pas 7 maandjes.
Groetjes Mirjam en krabbeltjes van Tsuki (april 2011) en Taiyo (april 2011)
Devi*
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Poes van 12 steriliseren

Bericht door Adriana »

Poes88 schreef:Bedankt voor al je info en antwoorden Adriana! Ik zal proberen niet teveel te stressen :)

Ik voel de behoefte opkomen om buiten de sterilisatie (dat is sowieso nodig natuurlijk) nog maar eens een derde DA te raadplegen zonder hem/haar vooraf informatie te geven.
niet alles tegelijk, dan verlies je denk ik het overzicht..
want dat heb ik nu al niet meer.. welke da gaat de operatie uitvoeren? toch wel eentje waar je vertrouwen in hebt? je da had al vele malen eerder moeten opmerken dat het erg verstandig was met het oog op .. .. om haar te laten castreren.. en had vind ik niet zo maar poezenpillen moeten geven, die zo'n hoog risico geven.. maar ja....
en heb je aangegeven geen meloxicam-pijnstiller maar bijv buprecare te willen?
heb je dat gesprek met je da al gehad?

ze gaat denk ik een zware operatie in en we duimen dat het allemaal goed gaat. afhankelijk van wat daar tevoorschijn komt, wordt één en ander verwijderd en opgestuurd voor weefselonderzoek. en mocht dat foute boel zijn, dan heb je al de link van de oncologische dierenartsen met hopelijk eentje bij jou in de buurt en dan zou ik daar zeker weten onmiddellijk contact mee leggen. evtl voor een volgende chemokuur. of second opinion oid.
en chemo bij een kat is veel minder belastend dan bij mensen. we hebben een recente topic van een katzel die daar nu mee bezig is.
maar dat weet je nu dus allemaal nog niet, dus geen zorgen voor morgen, hè?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie