Nieren werken niet meer goed

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
patiani-guusje
Cheetah
Cheetah
Berichten: 877
Lid geworden op: 21 nov 2010 11:10

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door patiani-guusje »

Ook ik duim hier mee en hoop van harte dat ze nog iets kunnen doen! Sterkte!!
Groetjes van mij en poezen Sarah, Tica, Floortje (IM Mickey, Poesje, Patiani, Guusje, Nina, Monty) En een poot van Luna en Sophie
Cerna

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door Cerna »

Palominogirl, weet je al wat meer? Is Shania opgenomen? Ik hoop toch zo op een redelijk positief bericht!
Gebruikersavatar
palominogirl
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2011 23:28
Locatie: veendam

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door palominogirl »

sorry dat ik gisteren niet meer schreef.helaas heb ik heel slecht nieuws gekregen.hij was tever heen.hij was uitgedroogd.had bloedarmoede en spoelen zou meer kwaad dan goed doen.zijn temperatuur was ook al veels te laag.ik heb met pijn in mijn hart afscheid van hem moeten nemen.heb hem geknuffeld,geaaid,gekust en rustig tegen hem gepraat dat het goed was,dat hij mocht gaan en kreeg nog twee kusjes van hem terug.het was gewoon te laat.zijn broertje twain wou niks weten van shania toen ik thuis kwam met hem.hij wou gewoon met mij spelen en heb dat ook ff gedaan.heb hem thuis naast mijn konijn phoebe die in april was overleden begraven na hem nog ff op mijn arm te hebben gehouden en gekust.was gewoon te ver gebroken om gister ff te reageren.mijn zonnetje is weg.
Cerna

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door Cerna »

Ach, ik was er zo bang voor toen ik jouw berichtjes las, maar je blijft hopen. En toen er gisteren geen berichtje meer kwam, werd die hoop vrees.

Ik wens je heel veel sterkte. Je hebt alles gedaan wat nog mogelijk was en soms heb je geluk zoals ik met mijn Noa, maar uiteindelijk wint die vreselijke ziekte het toch! Knuffel Twain maar eens extra want hij zal zijn broertje misschien toch gaan missen.

Nogmaals sterkte!
Gebruikersavatar
inky
Huiskat
Huiskat
Berichten: 93
Lid geworden op: 30 okt 2011 16:02
Locatie: Veenhuizen
Contacteer:

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door inky »

Veel sterkte de komende tijd!
Groetjes,
Ingrid, Miep, Bamse, Sjakie & Abby
Gebruikersavatar
Ilovesiamesecats
Panter
Panter
Berichten: 553
Lid geworden op: 05 nov 2011 11:00

Re: Nieren werken niet meer goed

Bericht door Ilovesiamesecats »

Sterkte met het verlies van je poezel!!!

Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Plaats reactie